با اکسسوری جدید پورترونیکس نگران پر شدن حافظه گوشی نباشید
کارت‌ریدر 4 در 1 دیسکی مشکل کمبود حافظه اسمارت‌فون را برطرف می‌کند
"پورترونیکس" یک محصول جدید را به گروه اکسسوری‌های مخصوص اسمارت‌فون اضافه کرد. این محصول "دیسکی" نام دارد و در واقع یک کارت ریدر 4 در یک مورد تأیید اپل برای خواندن کارت‌های حافظه به‌صورت مستقیم بر روی اسمارت‌فون است.

1606683296_1_0.gif

همان‌طور که می‌دانید اسمارت‌فون‌ها دارای یک اسلات مخصوص کارت‌های حافظه هستند اما به‌علت محدود بودن ظرفیت آن‌ها، شرکت‌های سازنده به‌تدریج تصمیم گرفتند این اسلات را از بین ببرند. در این حالت، کاربران با استفاده از کارت ریدر 4 در یک "دیسکی" قادر به افزایش ظرفیت کارت حافظه هستند.

بدون درنظر گفتن این‌که سیستم‌عامل گوشی آندروید است یا iOS، می‌توانید فضای ذخیره تعبیه شده داخل گوشی را پاک کنید و فایل‌های موسیقی، عکس و ویدیوهای حجیم را روی کارت حافظه ذخیره کنید.

دیسکی می‌تواند به‌صورت خودکار عکس‌ها و ویدیوهای شما را بکاپ‌گیری کند. هم‌چنین، با نصب اپلیکیشن "IUSB" از روی اپل استور که مخصوص دوربین است می‌توانید از دیسکی به‌عنوان فلش درایو استفاده کنید. اگر گوشی آندرویدی دارید بدون نیاز به‌نصب اپ اضافی از دوربین گجت خود استفاده کنید و همیشه به 256 گیگابایت حافظه ریل-تایم دسترسی داشته باشید.

 دیسکی با همه گوشی‌ها و تبلت‌های آندرویدی و iOS سازگار است و از تمام فایل‌ها با فرمت‌های گوناگون مانند txt، pdf، jpg، MP3 و ... پشتیبانی می‌کند. از نظر نرم‌افزار نیز با Mac OS X 10.6 به بالا، ویندوزهای 7، 8 و 10 و نسخه آندروید 5.1 به بالا سازگاری دارد.

سرعت خواندن اطلاعات بین 20 تا 27 میلی‌ثانیه و سرعت نوشتن آن بین 11 تا 20 میلی‌ثانیه است. قیمت این کارت ریدر حدود 47 دلار، رنگ آن نقره‌ای و وزن‌اش تنها 100 گرم است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟