06/05/1396 - 21:13
Apacer AC630 هارد اکسترنالی ضد ضربه
برای افرادی که دائماً در حال جابجایی هارد اکسترنال خود هستند، بسیار مهم است که یک هارد اکسترنال محکم برای حفظ اطلاعات خود از ضربه های خارجی داشته باشند چرا که لحظات ارزشمند دیگر تکرار نمیشوند. شرکت اپیسرهارد اکسترنال AC630 با USB3.1 نسل اول و استاندارد درجه نظامی را برای جلوگیری از صدمات ناشی از عوامل خارجی معرفی کرد.

1606683296_1_0.gif

قاب ساخته شده از جنس لاستیک، این محصول را در برابر ضربه مقاوم می‌کند، AC630 دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد IP55 برای عملکرد ضد آب و ضد ضربه است. این محصول در دوظرفیت 1TB و 2TB ارائه شده، علاوه براین طراحی منحصر‌به‌فرد برای همراه داشتن کابل در جابجایی‌های روزمره از گم شدن کابل جلوگیری می‌کند.

محافظت سه گانه: ضدضربه، ضد آب و ضد گرد و غبار
زمانی که اتفاقی مانند ضربه خوردن، درون آب افتادن و یا در معرض گرد و غبار قرار گرفتن  برای هارد اکسترنال می‌افتد امکان از‌ بین رفتن فایل‌های شما قطعی است. جدیدترین هارد اکسترنال دارای درجه نظامی ضد ضربه اپیسر برای مقابله با شرایط سخت ساخته شده. AC630 دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد  MIL-STD-810G 516.6 روش IV است یعنی اگر این محصول از ارتفاع 1.22 متر بیافتاد اتفاقی برای داده‌های شما نمی‌افتد. این هارد اکسترنال دارای استاندارد IP55 است و تضمین حفاظت از اطلاعات در برابر گرد و غبار و آب را به‌شما می‌دهد.

ساختار لاستیکی ویژه برای شوک های خارجی
AC630 با یک قاب لاستیکی یک‌دست همراه شده که که محافظی تقویت شده برای گوشه‌ها و دو طرف هارد می‌باشد. این ساختار به‌عنوان یک زیرسازی قوی برای آسیب‌های خارجی است که حافظه دستگاه شما را در هر شرایط حفظ می‌کند.

طراحی کابل قابل حمل و سرعت انتقال بالا
ظاهر اسپرت AC630 با رنگ‌های روشن طراحی شده، یک نوار محافظ نارنجی رنگ که چهار طرف هارد مشکی را پوش می‌دهد ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد کرده. طراحی متفکرانه‌ای جهت حمل آسان کابل این هارد شده که در صورت عدم نیاز کابل به شکل منظمی بر روی خود دستگاه قرار می گیرد. علاوه بر این اینترفیس USB 3.1 نسل اول این هارد اکسترنال سرعت انتقال بالایی دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟