در انتظار محصولات قدرتمند
10/06/1396 - 01:00
سونی در ایفا 2017 چه محصولاتی را رونمایی کرد؟
سونی در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود در ایفا 2017 سعی کرد به کوتاه‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن گزارشی از محصولات جدید خود را که قرار است به بازار عرضه شود در اختیار مخاطبان قرار دهد.

1606683296_1_0.gif

سونی در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود از تلویزیون A1 رونمایی کرد. تلویزیونی که به پانل OLED تجهیز شده است. در ادامه این کنفرانس سونی از دوربین جدید عکاسی خود رونمایی کرد. دوربین جدید این شرکت که RX0 نام دارد اندازه بسیار کوچکی دارد. به نظر می‌رسد دوربین فوق قرار است یک رقیب جدی برای کوپرو باشد. دوربین جدید سونی در برابر گرد و غبار و آب ایمن بوده و به لنز Zeiss تجهیز شده است.

در جریان این کنفرانس سونی از هدفون وایرلس جدیدی رونمایی کرد. هدفونی که اندازه بسیار کوچک داشته و برای رقابت با ایرپادهای اپل به بازار عرضه شده است. سونی گفته هدفون وایرلس این شرکت قادر است به صورت هوشمندانه صداها و نویزهای اضافی را حذف کند. در نتیجه خریداران این محصول در مکان‌های شلوغی همچون فرودگاه‌ها با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد. در ادامه این کنفرانس سونی از اسپیکر خانگی هوشمند خود رونمایی کرد. سرانجام سونی نیز تصمیم گرفت به بازار بلندگوهای هوشمند وارد شود. اسپیکر جدید سونی به دستیار صوتی گوگل تجهیز شده است.

در ادامه این کنفرانس سونی به سراغ گوشی‌های هوشمند خود رفت. هیدکوکی فورومی، مدیر بخش موبایل سونی در جریان این کنفرانس گفت: «سال پیش سونی گوشی Xperia XZ premium را به جهان فناوری معرفی کرد.» گوشی سال گذشته سونی در شرایطی که به تکنیک‌هایی همچون تصویربرداری آهسته تجهیز شده بود اما به لحاظ ظاهری حرف چندانی برای گفتن نداشت. در جریان این کنفرانس سونی از دو مدل جدید از پرچم‌داران خود رونمایی کرد. سونی در کنفرانس خود به گوشی‌های هوشمند XZ1 و XZ1 compact اشاره کرد. دو گوشی جدید با همان ظاهری که بسیاری از کاربران انتظار داشتند عرضه شد. هنوز به درستی مشخص نیست این گوشی‌ها چرا باز هم به این شکل عرضه شده‌اند اما به نظر می‌رسد سونی علاقه خاصی به حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین نمایشگرهای خود دارد.

در جریان این کنفرانس سونی خبر از فناوری جدیدی به نام 3D Creator داد. فناوری که قادر است چهره افراد را اسکن کرده و یک مدل سه بعدی از آن‌را ارائه می‌کند. قابلیت فوق به کاربران کمک می‌کند تا آواتارهای سه بعدی در اختیار داشته باشند. این‌گونه به نظر می‌رسد که ویژگی فوق در تعامل با واقعیت افزوده تجربه جالبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. پردازنده هر دو دستگاه به اسنپ‌دراگون 835 تجهیز شده است. سونی گفته است هر دو گوشی به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید اوریو تجهیز شده است. سونی گفته است دوربین جلو این گوشی امکان ثبت سلفی‌های عریض را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایشگر HDR این دستگاه از فناوری تلویزیون‌های براویا سونی استفاده می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟