20 ترابایت فضای ذخیره‌سازی
بزرگ‌ترین هارددیسک اکسترنال ویژه پی‌سی رونمایی شد
وسترن دیجیتال از پر ظرفیت‌ترین ذخیره‌ساز ویژه کامپیوترهای دسکتاپ در جهان رونمایی کرد. ذخیره‌ساز قدرتمندی که قادر است 20 ترابایت داده‌ها را ذخیره‌سازی کند. این محصول برای آن گروه از کاربرانی آماده شده است که تمایل دارند محتوای دیجیتالی خود را همواره به شکل آفلاین در دسترس داشته باشند. این ذخیره‌ساز قدرتمند که ویژه کامپیوترهای دسکتاپ طراحی شده به یک آداپتور تامین کننده برق خارجی نیاز دارد.

1606683296_1_0.gif

هاردیسک جدید My Book Duo از سری Western Digital Red بوده و از فناوری بهینه‌سازی شده Raid برای دستیابی به حداکثر سرعت انتقال یعنی 360 مگابایت بر ثانیه استفاده می‌کند. این ذخیره‌ساز به شما اجازه می‌دهد یک کتابخانه محتوایی دیجیتالی را به راحتی ایجاد کنید. ذخیره‌ساز جدید RAID به کاربر این توانایی را می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن اسناد تجاری، تصاویر و فیلم‌ها را میان دستگاه‌های مختلف جابه‌جا کند. My Book Duo در ظرفیت‌های مختلف 20، 16، 12، 8، 6 و 4 ترابایت عرضه شده تا به نیازهای کاربران مختلف خانگی پاسخ دهد. وسترن دیجیتال همچنین میان‌افزار RAID این هارد را بهینه‌سازی کرده تا فرآیند مدیریت دو هارد RAID در زمان خواندن و نوشتن روی یک سیستم به بهترین شکل ممکن جواب دهد.

 دستگاه فوق به یک درگاه USB-C و درگاه USB-A تجهیز بوده و پورت USB 3.1 آن از نسل‌های 1، 2 و 3 پشتیبانی می‌کند. در نتیجه بدون هیچ‌گونه مشکلی با رابط نصب شده روی دستگاه‌های مدرن و همچنین دستگاه‌هایی که از پورت USB-A استفاده می‌کنند همچون دوربین‌ها، صفحه‌کلید‌ها، پهبادها، کارت‌خوان‌ها و... کار می‌کند. از نقطه نظر امنیتی این دستگاه همراه با مکانیزم محافظت از گذرواژه‌ها و الگوریتم رمزنگاری 256 بیت AES در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این مکانیزم از طریق نرم‌افزار طراحی شده از سوی وسترن دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هارددیسک My Book Duo در درجه حرارت 5 تا 35 درجه کار می‌کند. هارددیسک فوق با گارانتی سه ساله در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟