با هدست‌های واقعیت مجازی به ایستگاه بین‌المللی فضایی سفر کنید
شرکت اوکولوس دارای محصولات متفاوتی در زمینه تکنولوژی واقعیت مجازی است و گروه فبکو به عنوان اولین واردکننده، عینک‌های واقعیت مجازی اوکولوس را وارد ایران کرده است. اما اوکولوس برنامه واقعیت مجازی خاصی را ابداع کرده که به کاربران امکان می‌دهد از طریق هدست‌های این فناوری نوین، در ایستگاه فضایی بین‌المللی به گشت‌و‌گذار بپردازند.

1606683296_1_0.gif

افراد علاقمند از این طریق می‌توانند با فعالیت‌های روزمره فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی آشنا شوند. برنامه Mission:ISS از قابلیت‌هایی مانند حضور مجازی در ایستگاه فضایی بین‌المللی، همراهی با فضانوردان برای انجام فعالیت‌های روزمره و حتی قدم زدن در فضا برخوردار است. افراد می‌توانند برنامه یاد شده را به رایگان بارگذاری کرده یا برای دریافت آن به فروشگاه مجازی اوکولوس مراجعه کنند. این برنامه در قالب بازی و از طریق پلاتفورم Oculus Touch هم قابل استفاده است. در این شرایط افراد می‌توانند آزمایش‌ها و فعالیت‌های فضانوردان را در فضا تقلید کنند.

ویدئوهای موجود در این برنامه توسط شرکت Magnopus و با همکاری ناسا و سازمان‌های فضایی اروپا و کانادا طراحی شده است. شرکت Magnopus قبلا برنده جایزه اسکار شده است. این همکاری منجر به خلق ویدئوهایی شده که جزییات دقیق و واقع بینانه‌ای دارند. قرار است هدست‌های واقعیت مجازی اوکولوس ریفت به فضا فرستاده شوند تا خود فضانوردان هم بتوانند این بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرند.
 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟