شرکت HMD فعالیت نوکیا را گسترش می‌دهد
چهار گوشی نوکیا تا اواسط سال 2017 معرفی می‌شوند
طبق تازه‌ترین گزارش‌های غیر رسمی منتشر شده، به نظر می‌رسد که شرکت HMD قصد دارد که تا اواسط سال 2017 چهار گوشی جدید از سری محصولات نوکیا را رونمایی و روانه بازار کند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

نوکیا در سال 2017 به صنعت موبایل بازمی‌گردد. این خبر کاملا تایید شده است و شکی در این موضوع وجود ندارد. طبق گزارش‌های رسمی پیشین، نوکیا با شرکت HMD قراردادی امضاء کرده است و طبق این قرارداد رسما وظیفه تولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های هوشمند خود را به HMD واگذار کرده است. حال به نظر می‌رسد که HMD قصد دارد در سال 2017 نوکیا را به یک شرکت فعال در صنعت موبایل تبدیل کند و در همین راستا طی نیمسال نخست 2017 از چهار گوشی هوشمند جدید نوکیا رونمایی خواهد کرد!

طبق گزارش‌های غیر رسمی منتشر شده، شرکت HMD قصد دارد که تا اواسط سال 2017 چهار گوشی جدید از سری محصولات نوکیا را رونمایی و روانه بازار کند. البته گفته می‌شود که شاید معرفی بخشی از این محصولات به سه ماه سوم سال 2017 هم موکول گردد. طبق گزارشی که زا سوی سایت دیجیتال‌ترندز ارائه شده، گوشی‌های هوشمند نوکیا از صفحه نمایش‌های 5 الی 5.7 اینچی بهره‌مند می‌شوند و مطمئنا مبتنی بر سیستم عامل اندروید خواهند بود. همچنین گفته شده که وضوح تصویر صفحه نمایش این محصولات WQHD و FHD در نظر گرفته می‌شود.

طبق این گزارش، اولین گوشی هوشمند شرکت نوکیا در ماه فوریه و احتمالا در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 یا همان رویداد MWC 2017 معرفی می‌شود. گفته شده که این گوشی با کد Nokia DIC شناخته می‌شود و تاکنون عکس‌های غیررسمی منتسب به این محصول هم در فضای مجازی منتشر شده‌اند. ظاهرا این گوشی شامل دو نسخه می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از صفحه نمایش 5 اینچی و رم 2 گیگابایتی بهره‌مند بوده و نسخه برتر آن به نمایشگر 5.5 اینچی و رم 3 گیگابایتی مجهز می‌شود.

بنابراین به نظر می‌رسد که شرکت HMD در تلاش است تا فعالیت‌های نوکیا را در صنعت موبایل بهبود بخشد. بدون تردید ورود یا شروع نوکیا در این راستا به مراتب حائز اهمیت است. اگر نوکیا بتواند شروع خوبی داشته باشد، بدون تردید آینده بهتر و روشن‌تری هم در انتظارش خواهد بود. به نظر شما آیا HMD می‌تواند این شروع موفقیت‌آمیز را برای شرکت فنلاندی نوکیا به ارمغان آورد؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟