اولین گوشی جهان با پنج دوربین اصلی!
تصویر جدیدی از نوکیا 10 با پنج دوربین اصلی افشا شد
استفاده از دوربین دوگانه به یک مسئله رایج میان گوشی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. اما نوکیا قصد دارد در گوشی Nokia 10 همه را شگفت زده کند!

1606683296_1_0.gif

تقریبا دیگر همه از مزایای دوربین دوگانه آگاه شده‌اند. با داشتن دو سنسور، گوشی‌های هوشمند می‌توانند با الگوریتم‌هایی متفاوت، عکس‌های بسیار بهتری نسبت به گوشی‌های دارای دوربین تکی ثبت می‌کنند. برخی از آن‌ها با الگوریتم‌های خاص، میان تصاویر رنگی و سیاه و سفید تلفیق ایجاد می‌کنند و برخی هم از تلفیق لنزهای واید و تله، تصاویر عمیق‌تر و حالت پرتره را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همراه شبکه باشید تا با نوآوری جدید نوکیا آشنا شوید.

ما از قدیم با نوکیا و دوربین‌های فوق العاده‌ای که با همکاری شرکت زایس تولید می‌کرد آشنایی داریم. حالا خبر می‌رسد که این شرکت، در یک حرکت انقلابی یک گوشی جدید ارائه خواهد کرد که دارای پنج دوربین اصلی است!

اطلاعات و مشخصات این گوشی هنوز افشا نشده است و ما حتی نمی‌دانیم ساز و کار تصویربرداری در این گوشی چگونه است؛ اما می‌توان حدس زد که به دلیل نیاز به پردازش سنگین تصاویر این پنج لنز، در این گوشی از تراشه قدرتمند Snapdragon 845 استفاده خواهد شد.

حدس شخصی من این است که احتمال دارد این پنج لنز تلفیقی از لنزهای تله و واید باشد که بعضی از آن‌ها تصاویر را به صورت مونوکروم (سیاه و سفید) و برخی به صورت رنگی ثبت می‌کنند. به این ترتیب، کاربر می‌تواند از تمام امکانات موجود در سایر گوشی‌های پرچم‌دار را به صورت یکجا در اختیار داشته باشد.

شایان ذکر است که این تصویر تنها یک کانسپت احتمالی است و ممکن است نسخه نهایی این گوشی هیچ شباهتی به این تصویر نداشته باشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟