Nokia 8810 4G Reloaded ،Nokia 7 Plus و...
آیا HMD نوکیا را به اوج برمی‌گرداند؟ + ویدیو
کنفرانس MWC یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات سال برای دوست‌داران فناوری است. امسال نوکیا هم عملکردی قابل قبول در این نمایشگاه داشته است.

1606683296_1_0.gif

همراه شبکه باشید تا نگاهی به محصولات ارائه شده توسط نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 داشته باشیم.

تقریبا تمام ما زمانی از گوشی‌های نوکیا استفاده می‌کرده‌ایم. به همین دلیل است که شعار کنفرانس نوکیا "Welcome Home" بوده است؛ به خانه خوش آمدید. 

محصولات جدید نوکیا در WMC 2018:

Nokia 8810 4G Reloaded

نوکیا 8810 جدید را نمی‌توان در دسته گوشی‌های هوشمند جای داد، زیرا سیستم عامل آن بسیار ابتدایی است؛ اما نقطه قوت آن، قیمت پایین و پشتیبانی از اینترنت 4G است. البته این مسئله نباید باعث شود که گمان کنید هیچ اپلیکیشنی برای این گوشی موجود نیست. نوکیا یک فروشگاه مجازی اختصاصی برای این گوشی ترتیب داده است که اپلیکیشن‌هایی مانند فیسبوک در آن قرار دارند. تراشه به کار رفته در این گوشی Platform Mobile 205 ساخت شرکت مطرح کوالکام است و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت رم وجود دارد. این گوشی قیمتی در حدود 79 یورو خواهد داشت.

Nokia 1

ارزان‌ترین گوشی هوشمند نوکیا معرفی شد. نوکیا 1 قرار است با Android Go روانه بازار شود و قیمتی در حدود 85 دلار خواهد داشت. از امکانات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از اینترنت 4G و داشتن قاب‌های متنوع و رنگارنگ اشاره کرد.

Nokia 6 2018

نوکیا 6 جدید که با نام نوکیا 6.1 یا نوکیا 2018 هم شناخته می‌شود، یک گوشی میان رده با بدنه فلزی است که بر روی آن از لنزهای ساخت شرکت زایس و تراشه اسنپدراگون 630 استفاده شده است. از نکات جالب توجه این گوشی، پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم است. نوکیا 6 جدید با قیمت 279 یورو روانه بازار خواهد شد.

Nokia 7 Plus

یک میان‌ رده دیگر از نوکیا هم امشب معرفی شد که امکانات جذابی را به خریداران ارائه خواهد داد. نوکیا 7 پلاس از یک صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت 18 به 9 و رزولوشن 1080 × 2160 استفاده خواهد برد. تراشه به کار رفته در این گوشی از نوع Snapdragon 660 است و قابلیت پردازش تا 2.2 گیگاهرتز را دارد. حافظه داخلی Nokia 7 Plus 64 گیگابایت و رم تعیین شده برای آن برابر با 4 گیگابایت است. در بخش دوربین هم می‌توانید از ستاپ دوگانه این گوشی که متشکل از یک سنسور 12 و یک سنسور 13 مگاپیکسلی است لذت ببرید. دوربین این گوشی می‌تواند زوم 2 برابری اپتیکال و بدون افت کیفیت را در اختیار کاربر قرار دهد. این گوشی از یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و دارای USB Type-C است. قیمت این گوشی قرار است چیزی حدود 400 دلار باشد.

Nokia 8 Sirocco

البته ما انتظار یک گوشی دیگر را داشتیم، مثلا نوکیا 9 یا نوکیا 10، اما پرچم‌دار امشب نوکیا هم بد نبود. نوکیا 8 سیروکو از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای گواهینامه IP67 است. پرچم‌دار جدید نوکیا فاقد جک هرفون است و طراحی 2.5D دارد. این گوشی از تراشه پرچم‌داران سال 2017 یعنی Snapdragon 835 بهره می‌برد و در کنار آن دارای 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است. مطابق انتظار، قیمت این گوشی کمی بالا است و برچسب قیمتی 749 دلاری، این گوشی را کمی دور از دسترس همگان قرار می‌دهد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟