میزو ام 5 نوت شانزدهم آذر ماه معرفی می‌شود!
مشخصات فنی و زمان معرفی میزو M5 Note مشخص شد
شرکت چینی میزو امروز دعوت‌نامه مربوط به کنفرانس اختصاصی را منتشر کرد که در آن به روز 10 سپتامبر مصادف با شانزدهم آذر ماه اشاره مستقیمی شده است. انتظار داریم که با توجه به فاش شدن مشخصات فنی گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note)، در این روز شاهد معرفی رسمی گوشی نامبرده شده باشیم. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش تیزر مربوط به یک کنفرانس اختصاصی از سوی شرکت میزو منتشر شده بود که در آن به تاریخ 30 نوامبر مصادف با 10 آذر ماه اشاره مستقیمی شد. پیش‌بینی می‌کردیم که در این روز و کنفرانس نامبرده شده، شاهد معرفی گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت باشیم اما ظاهرا این چنین نیست و نمی‌دانیم که میزو برای کنفرانس روز دهم آذر ماه چه برنامه‌ای دارد! میزو امروز از برگزاری کنفرانسی در روز شانزدهم آذر ماه خبر داد که بدون تردید در جریان آن از گوشی میزو ام 5 نوت پرده‌برداری می‌شود!

مطلب پیشنهادی

با لینگ لانگ دینگ دانگ چینی آشنا شوید
چینی‌ها مشابه آمازون اکو را ساختند

بنابراین گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت شانزدهم آذر ماه معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند به تازگی از سازمان تینا (TENAA) تأییدیه عرضه دریافت کرده و طبق روال همیشه این سازمان مشخصات فنی اصلی گوشی نامبرده شده را فاش کرده است. طبق گزارش سازمان تینا، گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت از بدنه‌ای تمام فلزی بهره‌مند می‌شود و شامل سه نسخه مختلف خواهد بود. نسخه اول آن از رم 2 گیگابایتی بهره می‌برد و نسخه‌های دوم و سوم آن به ترتیب از رم 3 و 4 گیگابایتی بهره‌مند می‌شوند.

همچنین سازمان تینا اشاره می‌کند که گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت از نظر حافظه داخلی هم در نسخه مختلف و با ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. ضمنا تمام نسخه‌های این گوشی از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی خواهند کرد. صفحه نمایش گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت 5.5 اینچی و از نوع TFT است و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاحا فول اچ دی را ارائه می‌کند.

سازمان تینا اشاره داشته که در گوشی نامبرده شده از یک پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم محصول شرکت مدیاتک باشد. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت خواهند بود. سازمان تینا اشاره دارد که این گوشی 175 گرم وزن داشته و ضخامت بدنه آن 8.15 میلیمتر است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟