دعوت‌نامه‌ها ارسال شد
کنفرانس 10 آذر ماه میزو تایید شد؛ منتظر معرفی M5 Note باشید!
شرکت میزو (Meizu) امروز دعوت‌نامه اختصاصی و رسمی رو منتشر کرده است. این دعوت‌نامه مربوط به برگزاری کنفرانسی اختصاصی از سوی این شرکت چینی در روز 30 نوامبر مصادف با 10 آذر ماه می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم که در جریان این رویداد شاهد رونمایی رسمی از گوشی هوشمند ام 5 نوت میزو (Meizu M5 Note) باشیم. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر و مشخصات فنی احتمالی محصول نامبرده شده داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

میزو از جمله شرک‌های چینی تولید کننده گوشی محسوب می‌شود که طی چند سال اخیر روند رو به رشد شایان ملاحظه‌ای را داشته است. میزو به دلیل عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت به برندی شناخته شده و قابل اعتماد تبدیل شده است. هم اکنون گوشی هوشمند میزو ام 5 یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین گوشی‌های هوشمندی محسوب می‌شود که توسط این شرکت چینی رفته بازار شده است. حال به نظر می‌رسد که میزو به زودی از نسخه دیگر این محصول با نام اختصاصی میزو ام 5 نوت رونمایی می‌کند!

مطلب پیشنهادی

اپل باتری آیفون‌های 6 اس معیوب را تعویض می‌کند
برخی از آیفون‌های اپل با مشکل خاموش شدن ناگهانی مواجه هستند

شرکت میزو امروز دعوت‌نامه اختصاصی را منتشر کرد که مربوط به برگزاری رویدادی در روز 30 نوامبر مصادف با 10 آذر ماه می‌شود. با توجه به اینکه مدتی است خبرها و شایعاتی در مورد گوشی ام 5 نوت میزو منتشر شده بود، پیش‌بینی می‌کنیم که در جریان این مراسم شاهد معرفی این گوشی هوشمند باشیم. این محصول در واقع نسخه‌ای از همان گوشی ام 5 میزو است که به صفحه نمایشی بزرگ‌تر مجهز می‌شود.

طبق گزارش‌هایی که تا کنون به دست آمده، احتمالا گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت از صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره‌مند می‌شود. بدنه این محصول احتمالا از جنس پلی کربنات ساخته خواهد شد و دکمه هوم اختصاصی میزو با نام mBack در زیر صفحه نمایش آن تعبیه می‌شود. ظاهرا میزو قصد دارد که گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت را در بازار کشور چین در رنگ‌های متنوعی عرضه کند و بدین صورت پاسخگوی هر سلیقه‌ منحصر به فردی باشد.

متاسفانه در تیزر یا دعوت‌نامه ارسال شده به هیچ موضوع دقیقی مبنی بر معرفی گوشی میزو ام 5 نوت اشاره نشده است. میزو در این دعوت‌نامه از شعار "Make Helio Great Again" استفاده کرده که معنای مفهومی "بازگرداندن قدرت دوباره هلیو" را به همراه دارد. با توجه به این شعار می‌توان نتیجه‌گیری کرد گوشی میزو ام 5 نوت یا هر محصولی که قرار است در کنفرانس 10 آذر میزو معرفی شود به یکی از تراشه‌های قدرتمند سری هلیو مدیاتک مجهز می‌شود و قدرت پردازشی بالایی دارد. در این بین پیش‌بینی‌ها از احتمال تجهیز گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت به تراشه هلیو پی 10 (Helio P10) خبر می‌دهند.

نمایشگر 5.5 اینچی گوشی میزو ام 5 نوت احتمالا وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاحا فول اچ‌دی دارد. رم آن 3 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن 32 گیگابایتی است. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو هم از دیگر مشخصات فنی احتمالی گوشی هوشمند میزو ام 5 نوت محسوب می‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟