ادامه داستان اشتباه‌های خنده‌دار شبکه‌های اجتماعی
توییتر حساب کاربری مدیرعامل‌اش را مسدود کرد!
وقتی فیسبوک خبر مرگ زاکربرگ، مدیرعامل و موسس‌اش را منتشر می‌کند دیگر خیلی عجیب نیست که توییتر هم حساب کاربری مدیرعامل‌اش را اشتباها مسدود و به حالت تعلیق درآورد.

1606683296_1_0.gif

توییتر در چند وقت اخیر اقدام به تعلیق‌سازی حساب کاربری برخی چهره‌های سیاسی کرده است و به طور اشتباهی در یک اقدام بسیار عجیب حساب کابری jack@ مربوط به جک دورسی، مدیرعامل توییتر را نیز مسدود و به حالت تعلیق درآورده است. 

مطلب پیشنهادی

گشت‌وگذار در ساختمان مرکزی یک شرکت 280 میلیارد دلاری + عکس
کارمندان فیسبوک از بازی‌های VR و خوردن کیک لذت می‌برند

البته، این وضعیت دو الی سه ساعت بیشتر دوام نداشته و توییتر فورا با پی بردن به اشتباه خود سریعا حساب کاربری دورسی را مجددا باز کرد ولی اشتباه‌های خنده‌دار شبکه‌های اجتماعی در هفته‌های اخیر افزایش یافته، به طوری که باعث نگرانی جدی برخی کارشناسان شده است. چند روز پیش هم فیس‌بوک خبری منتشر کرد که مارک زاکربرگ در خانه‌اش سکته کرده و مرده است. جالب است بسیاری از کاربران فیسبوک این خبر را لایک و بازنشر کردند و بخش وسیعی از فیسبوک را درنوردید. این موضوع باعث واکنش جدی زاکربرگ و در پیش گرفتن اقداماتی برای مبارزه با خبرهای دروغین و جعلی شد. 

به نظر می‌رسد شبکه‌های اجتماعی هرچند از الگوریتم‌ها و برنامه‌نویسی‌های بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند و سال‌ها تجربه را پشت سر خود دارند اما هنوز باگ‌هایی دارند که باید رفع شود و سیاست‌گذاری‌های دقیق‌تر و صحیح‌تری در پیش بگیرند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟