با راه‌‌کارهای مخصوص بازی ایسوس در زمینه صدا آشنا شوید!
در دنیای بازی‌های رایانه‌ای، صدا می‌تواند لذت بازی کردن را دوچندان کند.شرکت ایسوس یکی از سازندگان باسابقه سخت افزار کامپیوتر مخصوص بازی، راهکارهای متنوعی را در زمینه تجهیزات صوتی مخصوص بازی برای داشتن حس بهتر ارائه کرده است. در ادامه این راه‌‌کارها را بررسی می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

هدست‌های مخصوص بازی

بدون شک هدست و بلندگو‌های حرفه‌ای به‌همراه سخت‌افزار مناسب روند بازی را جذاب‌تر می‌کند. سازندگان بازی با ارائه صدای چند کاناله، حس‌وحال مجازی بازی را برای بازیکنان رایانه‌ای واقعی‌تر می‌کنند. ایسوس هم در تولیدات متنوعی از هدست‌های مخصوص بازی با به‌کارگیری آخرین فناوری‌ها، پیاده‌سازی جذاب‌تر جلوه‌های صوتی و تقویت قدرت صدا با سخت‌افزارحرفه‌ای، تعریفی جدیدی از بازی ارائه کرده است. هدست‌های حرفه‌ای و مخصوص بازی ایسوس با در نظرگرفتن نیازهای یک بازیکن رایانه‌ای واقعی طراحی و تولید می‌شوند. استفاده از آهنربای پریمیوم نئودیمیومی، طراحی بر پایه اصول ارگونومی، به‌کار‌گیری قطعات و پوشش‌ی با طول عمر بالا به‌همراه رابط‌های نرم‌افزاری/ سخت‌افزاری مناسب در خط تولید هدست‌های مخصوص بازی ایسوس رعایت شده است تا بیشترین لذت صوتی نصیب دوست‌داران بازی شود.

با راه‌‌کارهای مخصوص بازی ایسوس در زمینه صدا آشنا شوید

کارت صدای مخصوص بازی

در کامپیوتر، صدا نیز مانند سایر داده‌ها نیازمند پردازش‌های پیچیده است. پردازش صدا و دقت در ایجاد فرکانس‌های مختلف صوتی، باید توسط یک پردازنده صوتی قدرتمند آماده پخش شود. یک کارت صدای مناسبت برای بازی باید از تجهیزات قدرتمند صوتی استفاده کند تا بتواند جواب‌گوی هدست‌ها و بلندگوهای پرتوان باشد. ایسوس در تولید کارت‌های صدا، از قدرتمند‌ترین چیپ‌های پردازنده صوتی، تراشه مبدل فراتر از استاندارد صوتی و راهکارهایی مانند تفکیک فیزیکی کانال‌های صدا از هم و طراحی مورد پسند بازی‌کنان رایانه‌ای، پردازش صدای مخصوص بازی را به بهترین حالت ممکن فراهم می‌کند.  علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند، ایسوس با نرم‌افزارهای متعدد و کارامد مانند Sonic Radar Pro و Sonic Studio، لذت شنیدن صدا را به بهترین حالت ممکن رد دسترس بازی‌کنان قرار می‌دهد.

با راه‌‌کارهای مخصوص بازی ایسوس در زمینه صدا آشنا شوید

صدا در مادربوردهای مخصوص بازی

ممکن است تهیه کارت صدای حرفه‌ای و مخصوص بازی برای برخی از بازی‌کنان رایانه‌ای پر هزینه باشد. ایسوس با پیاده‌سازی و استفاده از سخت‌افزار مناسب در مادربوردهای مخصوص بازی خود، گیمرها را در زمینه صدای مخصوص بازی همراهی می‌کند.  کارت صدای موجود در مادربوردهای مخصوص بازی ایسوس مجموعه کاملی از سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب برای پردازش و تبدیل صدا را دارا هستند. در برخی از مادربردها مانند RAMPAGE V EDITION 10، ایسوس با افزونه‌هایی چون پنل SupremeFX Hi-Fi، قدرت این کارت‌های صوتی را حتی از کارت صوتی مجزا بیشتر کرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟