سیل تصادفات و زخمی‌های محبوب‌ترین بازی امسال
08/06/1395 - 17:49
یک ژاپنی در حین بازی پوکمون‌گو جان باخت!
بازی پوکمون‌گو از همان روز اول عرضه کلی خبر و حاشیه داشت که از جمله آن‌ها خطرات جدی جانی و بدنی برای بازیکنان و عاشقان شکار پوکمون‌ها بود. به نظر می‌رسد این بازی اولین قربانی خود را شکار کرده است و البته چند صد نفر زخمی روی زمین افتاده‌اند.

1606683296_1_0.gif

در خبرها آمده است پلیس ژاپن اعلام کرده است یک خانم عابرپیاده در غرب این کشور حین بازی پوکمون‌گو کشته شده است. ظاهرا این خانم توسط یک خودرو زیر گرفته شده است. همچنین گزارش شده فرد دیگری هم در این حادثه به شدت زخمی شده است. پوکمون‌گو در کشور ژاپن طرفداران و علاقه‌مندان زیادی دارد و روزی نیست که حادثه یا تصادفی بر اثر این بازی گزارش نشود. 

مطلب پیشنهادی

معده‌تان را برای خوردن پکمون‌برگر آماده کنید!
ساندویچ‌هایی با اشکال بازی پکمون‌گو

پلیس ژاپن می‌گوید از ماه گذشته که این بازی وارد ژاپن شده این اولین مرگ گزارش شده بر اثر این بازی است ولی تصادف‌های رانندگی زیادی رخ داده است. چندی پیش یک راننده مرد عین بازی پوکمون‌گو تصادف شدیدی کرده است. همچنین، سه‌شنبه گذشته کشاورزی ۳۹ ساله دو عابرپیاده خانم را زیر گرفته است. پلیس ژاپن می‌گوید فقط در یک روز ۷۹ مورد تصادف دوچرخه و خودروی مرتبط با این بازی گزارش شده است. 

پیش از این، بسیاری از کارشناسان درباره خطرات احتمالی اولین بازی واقعیت مجازی دنیا هشدار داده بودند و برخی کشورها مانند ایران آن را ممنوع و فیلتر کردند. احتمالا خانم فوت شده تنها قربانی پوکمون‌ها نیست و شاهد کشته‌گان بیشتری توسط این بازی موبایل خواهیم بود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟