در سال ۲۰۲۰ تور گردشگری ماه اجرا می‌شود
هزینه سفر تفریحی به کره ماه اعلام شد!
مسافرت و گردشگری یکی از بزرگ‌ترین صنایع درآمدزا برای کشورها است که از طریق جذب توریسم و ایجاد جاذبه‌های گردش‌گری میسر می‌شود. اما چند سالی است که تنوع‌طلبی افراد موجب شده تا به دنبال فراهم‌کردن امکانات مناسب برای سفر به فضا باشند.

به تازگی روسیه اعلام کرده که در حال برنامه‌ریزی برای انجام سفرهای گردشگری فضایی به کره ماه براساس درخواست‌های ارائه شده است. روسیه هزینه این سفر را برای هر نفر 120 میلیون دلار اعلام کرده است! انوشه انصاری دانشمند ایرانی هم دو سال پیش با فضاپیمای روسیه و هزینه 20 میلیون دلاری به فضا پرواز کرد. «ولادیمیر سونتسف» مدیرکل انرگیا، بزرگ‌ترین شرکت فضایی روسیه وابسته به شرکت دولتی روس کاسموس ضمن اعلام این خبر افزود: «براساس برنامه‌ریزی در حال انجام متقاضیان با استفاده از فضاپیمای پیشرفته و مجهز سایوز برخوردار از امکانات لازم راهی سفر به ماه خواهند شد. گردشگران در قالب این سفر می‌توانند یک بار مدار کره ماه را دور بزنند.»

به گزارش ایرنا، رییس شرکت انرگیا افزوده است: «تاکنون هشت نفر از جمله یگ زوج ژاپنی و همچنین جیمز کامرون کارگردان آمریکا برای حضور در این سفر فضایی ابراز آمادگی کرده‌اند که با تکمیل فهرست علاقه‌مندان به سفرهای کره ماه، اقدام‌های گسترده را در این زمینه آغاز می‌کنیم. برآوردها نشان می‌دهد که هزینه این سفر برای هر نفر که نخستین پرواز آن سال 2020 خواهد بود، 120 میلیون دلار است.»

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟