نمایشگری برای مسابقات رایانه‌ای
نمایشگر جدید 24 اینچی Swift PG248Q ایسوس معرفی شد
نمایشگر مدل Swift PG248Q جدیدترین عضو خانواده ROG‌ ایسوس است که به صورت اختصاصی برای تورنومنت‌ها و مسابقات رایانه‌ای ESL ONE Cologne 2016 و The International 2016 طراحی شده است. این نمایشگر 24 اینچی از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره می‌برد که می‌توان آن را تا 180 هرتز نیز اورکلاک کرد. پشتیبانی از فناوری جی‌سینک انویدیا، زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه، درگاه USB 3.0 و خروجی‌های تصویر DP1.2 و HDMI از مزایای کلیدی عضو جدید خانواده "مخصوص بازی" این شرکت است.

1606683296_1_0.gif

ROG Swift PG248Q با پنل 24 اینچی خود به طور ذاتی از نرخ تازه‌سازی 144هرتز برخوردار است و می‌تواند تا 180 هرتز هم اورکلاک شود. این فرکانس تازه‌سازی، بالاترین کیفیت تصویر برای صحنه‌های سریع در بازی را برای گیمرها به ارمغان آورده و از ایستایی یا تار شدن ناخواسته تصاویر جلوگیری می‌کند. نمایشگر ROG Swift PG248Q برای تولید تصویر دقیق، واضح و سریع از فناوری G-SYNC شرکت انویدیا استفاده می‌کند. فناوری  جی‌سینک نرخ تازه‌سازی نمایشگر را با کارت گرافیکی سری GeForce GTX یکسان‌سازی کرده و از تار شدن و پرش تصویر در خروجی جلوگیری می‌کند. کاربران می‌توانند تجربه‌ای کامل در استفاده از این فناوری موجود در این نمایشگر را با نرخ تازه سازی 180 هرتز توسط کارت گرافیک‌های GeForce GTX 1060 به بالا داشته باشند. علاوه بر این، نمایشگر Swift PG248Q با کیت سه بعدی NVIDIA 3D Vision 2 نیز کاملاً سازگار است.

نمایشگر جدید 24 اینچی Swift PG248Q ایسوس معرفی شد

ROG Swift PG248Q از فناوری‌های مخصوص بازی ایسوس بهره‌مند است. GamePlus به کاربر امکان می‌دهد که بسته به سبک بازی، با یک دکمه میانبر، تایمر یا فریم شمار را در نمایشگر ظاهر کند. فناوری GameVisual نیز پروفایل‌های از پیش بهینه‌شده را در سبک‌های مختلف بازی برای گیمر فعال می‌کند تا متناسب‌ترین تصویر را برای بهترین تجربه از بازی داشته باشد. مدل Swift PG248Q دارای خروجی‌های تصویری DisplayPort 1.2 و HDMI است. دو درگاه USB 3.0 نیز امکان اتصال دستگاه‌های پرسرعت را برای این محصول فراهم می‌کند. فناوری Ultra-Low Blue Light ایسوس، نور مضر آبی را حذف کرده و در استفاده طولانی مدت، سلامت کاربر را تضمین می‌کند. همچنین با استفاده از فناوری Flicker-Free، پرش تصویر در این نمایشگر وجود ندارد و چشمان کاربر نیز دچار خستگی نمی‌شود. کاربر ROG Swift PG248Q به راحتی می‌تواند ارتفاع و زاویه نمایشگر را تغییر داده و یا با اتصال سازگار با نصب بر روی دیوار آن را به محل دلخواه خود نصب کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟