HP Sprout
تلاش اچ‌پی برای احیای دسکتاپ
اچ‌پی یک کامپیوتر شخصی جدید با نام Sprout عرضه کرده که امید دارد با استفاده از آن کامپیوتر دسکتاپ را به زندگی باز گرداند. بسیاری از ناظران اعتقاد دارند که مرگ کامپیوتر دسکتاپ با دستان تبلت‌ها و موبایل‌ها، هم‌اکنون به وقوع پیوسته است. اما اچ‌پی امیدوار است که با اسپراوت بتواند با ترکیب تبلت، پی‌سی و پروژکتور این کامپیوترها را نجات دهد؛ چیزی که این شرکت آن را «واقعیت مختلط» می‌نامد.

1606683296_1_0.gif

اسپراوت در نگاه اول همان پی‌سی معمولی است. اما این دستگاه یک پروژکتور در بالای نمایشگر دارد که تصویر را روی یک صفحه لمسی در پایین می‌تاباند تا اجازه دهد که این صفحه همانند نمایشگر لمسی یک تبلت کار کند. این دستگاه همچنین یک اسکنر داخلی دارد که اجازه می‌دهد چیزهایی که روی صفحه لمسی قرار می‌گیرند، به کامپیوتر خورانده شوند.

طبق گفته شرکت، استفاده از دو نوع فناوری با هم، به کاربران اجازه می‌دهد به خلق «واقعیت افزوده» بپردازند. کاربران همچنین می‌توانند با اسکن عناصر سه‌بعدی به ایجاد نسخه‌های سه‌بعدی از آن‌ها بپردازند. همچنین، سازنده امید دارد که کاربر بتواند در نهایت، عناصر سه‌بعدی اسکن‌شده را به‌طور مستقیم پرینت سه‌بعدی بگیرد. 

با این‌که هیچ‌یک از فناوری‌های مورد استفاده به‌تنهایی جدید نیستند، اما ترکیب آن‌ها در این قالب کار تازه‌ای است که اچ‌پی به آن به‌عنوان احیاکننده پی‌سی نگاه می‌کند. اسپراوت هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است و قیمت آن هم 2900 دلار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟