CES 2018
روترهای مش دو بانده Linksys Velop قیمت‌ها را خواهند شکست
لینک‎سیس از یک نسخه مقرون به صرفه‎تر از سیستم شبکه سازی مش Velop خود رونمایی کرد. یک مدل دو بانده کوچک‎تر و ارزان‎تر که می‎تواند جایگزین Google Wifi و Eero شود. Velop Dual-Band Whole Home WiFi Mesh System از سبک و سیاق ستون هرمی‎ مدل قبلی خود پیروی می‎کند، اما از باند بی‎سیم سوم در آن خبری نیست و ارتفاع آن نیز 5 سانتی‎متر کمتر شده است.

1606683296_1_0.gif

عملکرد سیستم اصلی Velop شرکت لینک‎سیس مورد تمجید قرار گرفته است، اما قیمت این روترهای مش سه بانده نمی‎تواند با رقبای مقرون به صرفه‎تر خود رقابت کند. اما حالا این سیستم دو بانده وعده داده تا این خلا را جبران کند. هر کدام از این روترهای AC1300 2×2 MU-MIMO Wave 2 سرعت‎های ترکیبی تا 1300 مگابيت در ثانیه را در اختیار شما قرار می‎دهد.

هر کدام از نودهای این مجموعه را می‎توان از طریق وای‎فای، کابل اترنت یا ترکیبی از هر دو به یک دیگر متصل کرد. نرم افزار لینک‎سیس به گونه‎ای طراحی شده است تا به طور خودکار بهترین روتر را انتخاب کند و می‎تواند اتصالات قطع شده یا یک نود خارج شده از دسترس را دوباره احیا و بازیابی کند. آنها همچنین می‎توانند میان افزار خود را به طور خودکار به‎روزرسانی کنند.

این نودهای دو بانده Velop با نودهای سه بانده هم خانواده خود سازگار هستند، بنابراین اگر شما قبلا از یک سیستم سه بانده استفاده می‎کردید می‎توانید آن را با این سیستم مقرون به صرفه گسترش دهید. گفته می‎شود نرم افزار لینک‎سیس شما را در فرآیند نصب و پیدا کردن بهترین موقعیت ممکن برای قرار دادن هر کدام از نودها یاری می‎کند.

شرکت لینک‎سیس به تازگی نسخه به‎روزرسانی شده میان افزار Velop را ارائه کرده است که قابلیت هوشمندسازی مش را بهبود می‎بخشد. سازگاری سیستم‎های دو بانده و سه بانده به نودها اجازه می‎دهد تا خود را به عنوان اکسس پوینت یا گیت وی سازمان دهی کنند و به طور خودکار بیشترین سرعت را به دست آورند. همچنین می‎توانند با یک نام شبکه (SSID) واحد و نام کاربری و کلمه عبور یکسان کار کنند.

روترهای دو بانده Linksys Velop در مجموعه‎های دوتایی و سه‎تایی فروخته می‎شوند. این شرکت می‎گوید قیمت این محصول را مدتی قبل از عرضه آن به بازار که بهار امسال خواهد بود اعلام می‎کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟