نمایشگاه CES 2018  رسما آغاز به کار کرد
شمارش معکوس برای مشتاقان و علاقه‌مندان به اخبار دنیای فناوری به پایان رسید و سرانجام به‌طور رسمی نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی موسوم به CES 208 در طی یک مراسم رسمی از دیروز آغاز به کار کرد. نمایشگاهی که تا روز جمعه برابر با 12 ژانویه به کار خود ادامه خواهد داد.

1606683296_1_0.gif

این نمایشگاه مطابق با روال سال‌های گذشته در شهر لاس‌وگاس واقع در ایالات متحده و همگان با آغاز سال نو میلادی کار خود را آغاز می‌کند، مطابق با روال سال‌های گذشته ابتدا نشست‌های خبری برگزار می‌شود و در این نشست‌ها شرکت‌ها به معرفی کوتاه محصولاتی می‌پردازند که در این نمایشگاه به شکل رسمی از آن‌ها رونمایی خواهند کرد، اما موضوعی که جالب توجه است، در ارتباط با پیش‌بینی کارشناسان است که سرانجام پیش‌بینی‌ها رنگ واقعیت به خود گرفت. نمایشگاه امسال حول محور تلویویون‌های هوشمند، گجت‌های واقعیت مجازی و در کل هوش مصنوعی است. محصولاتی که از سوی شرکت‌ها بزرگی همچون فیلیپس، ال‌جی، سامسونگ معرفی شده و تا به این لحظه معرفی شده‌اند هر یک به طرق مختلف از الگوریتم‌های هوشمند استفاده کرده‌اند. در نمایشگاه امسال که 317 شرکت از کشورهای مختلف حضور دارند ضمن آن‌که جدیدترین محصولات خود در حوزه‌هایی همچون گوشی‌های هوشمند، هدست‌های واقعیت مجازی، گجت‌های هوشمند و نمایشگرهای OLED که توانایی ترجمه نوشتار را دارند عرضه می‌کنند، به سراغ فناورهای نوینی همچون ماشین‌های خودران نیز رفته‌اند تا نشان دهند آینده از آن هوش مصنوعی است. در حالی که در یکی دو سال گذشته این شرکت سامسونگ و ال‌جی بودند که به نوعی در زمینه ارائه ماشین لباس‌های هوشمند پرچم‌دار این حوزه بودند، اکنون دیگری همچون زروس نیز به میدان وارد شده‌اند. شرکت‌هایی که به شما اعلام می‌دارند ماشین لباس‌شویی‌های جدید به شکل مقرون به صرفه لباس‌های شما را تمیز می‌کنند. در این میان نباید از محصولات هوشمند ساموسنگ همچون تلویزیون‌ها و یخچال‌های هوشمند این شرکت غافل شود، به واسطه آن‌که سامسونگ اکنون سیستم‌عامل Knox را به درون این محصولات وارد آورده است. تلویزیون‌های کوانتوم‌دات سامسونگ که در اصل نمایشگرهای بدون کادمیویم هستند، بدون شک حسابی خبرساز خواهند شد.

لازم به توضیح است نمایشگاه فوق که قدمتی 40 ساله دارد و می‌توان گفت یک نمایشگاه  تخصصی است تنها پذیرای افرادی است که با مجوز به آن وارد می‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟