تبدیل راحت به کلاود با Cloud Private
پلتفرم جدید آی‌بی‌ام، مرکز داده قدیمی‎ شما را به کلاود تبدیل می‌کند
چه می‎شد اگر می‎توانستیم با یک تغییر کوچک مرکز داده سنگین قدیمی‎ خود را به همراه اپلیکیشن‎های قدیمی‎ آن به یک مرکز داده ابری سازگار با داده و اپلیکیشن‎های قدیمی‎ خود تبدیل کنیم؟ این همان کاری است که شرکت ای‎بی‎ام با خدمات IBM Cloud Private خود قصد انجام آن را دارد.

1606683296_1_0.gif

IBM Cloud Private یک پلتفرم است که به مراکز داده خصوصی که به دنبال یک راهکار نسبتا ساده برای انتقال به کلاود هستند کمک رسانی می‎کند. ایده انجام این کار ارائه یک راهکار برای مدیریت اپلیکیشن‎های شما صرف نظر از جایی که آنها قرار دارند است.

IBM Cloud Private میان افزار و سایر اپلیکیشن‎های قدیمی‎ را گرفته و آنها را در محفظه‎های Kubernetes قرار می‎دهد، و سپس آنها را به اپلیکیشن‎های امروزی تبدیل می‎کند. خود این نرم افزار نیز از قبل درون محفظه قرار گرفته است که شامل ابزار IBM و اغلب پایگاه‎های داده منبع باز معروف است.

همچنین Cloud Private ابزار و APIهایی را ارائه می‎کند تا بتوان به خدمات کلاودی مثل Salesforce به یک مرکز داده اختصاصی شرکت متصل شده و داده‎ها را از این خدمات کلاود با اپلیکیشن‎های قدیمی‎ به اشتراک گذاشت. IBM از خدمات کلاود عمومی‎ خود نیز که از طریق خدمات فرعی SoftLayer و خطوط BlueMix در دسترس هستند نیز پشتیبانی می‎کند، اما Cloud Private یکپارچه سازی بارکاری با محیط‎های کلاود مثل Amazon Web Services (AWS) و Microsoft Azure را تسهیل خواهد کرد.

IBM همچین نسخه‎های جدیدی از نرم افزار هسته اصلی از قبیل IBM WebSphere Liberty, Db2 و MQ را معرفی کرده است که از آنها برای اجرا و کمک به امن نگه داشتن اپلیکیشن‎ها و داده‎های تجاری استفاده می‎شود. چنین کاری به اشتراک گذاری داده و تکامل اپلیکیشن‎های مورد نیاز  IBM Cloud private و کلاودهای عمومی‎ را ساده‎تر می‎کند.

IBM Cloud Private شامل چه چیزهایی است

IBM Cloud Private کاملا پیچیده و از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که برخی از آنها شامل این موارد است:

  • Cloud Management Automation – برای مديريت محیط‎های کلاود عمومی‎ و خصوصی تا به پیاده سازی، کنترل و نظارت و مدیریت خدمات کمک کند.
  • Security and Data Encryption – یک مشاور امنیتی برای اسکن محفظه‎ها در سرتاسر کلاود تا به مسائل و نقاط ضعف جدی رسیدگی کرده و همچنین تمام داده‎های در حال جابجایی را کدگذاری کند.
  • Core Cloud Platform – شامل موتور محفظه Kubernetes، Cloud Foundry و سایر ابزار ضروری مدیریت است.
  • انتخاب زیرساخت – که شامل پشتیبانی از Cisco, Dell EMC, Intel, Lenovo و NetApp و همی‎نطور سیستم‎های IBM می‎شود.
  • داده و تحلیل – یکپارچه شده با خدمات پایگاه داده، از قبیل IBM Db2, PostgreSQL و MongoDB

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟