11/06/1396 - 14:13
از اول مهرماه طرح رجیستری گوشی‌های موبایل اجرا می‌شود
اولین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی طرح رجیستری گوشی‌های موبایل با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در محل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

به گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این جلسه محسن قائمی‌نسب، مدیرکل روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به فراگیری طرح رجیستری تلفن همراه، بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط در امر اطلاع‌رسانی تاکید کرد.
وی با برشمردن حساسیت‌ها و پیچیدگی‌های اجرای این طرح گفت: همه جوانب در اجرای گام به گام طرح ملی ثبت گوشی‌های تلفن همراه پیش‌بینی شده است.

قائمی‌نسب با بیان اینکه پیش از اجرای این طرح، آموزش به مشترکین، اتحادیه‌ها و تمامی مرتبطین با این طرح ضروری است، گفت: اپراتورها در این زمینه نقش مهم و مؤثری را ایفا می‌کنند.
در ادامه حاضرین به برنامه‌ریزی برای رفع ابهامات مخاطبان و پاسخگویی به سوالات عموم مردم در خصوص اجرای طرح مذکور پرداختند.

جلسه کمیته اطلاع رسانی طرح رجیستری گوشی‌های موبایل با حضور مدیران کل روابط عمومی وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات، اپراتورها، مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.
طرح ملی ثبت گوشی‌های تلفن همراه موسوم به رجیستری به منظور مقابله با قاچاق این کالا از برنامه‌های مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به اذعان کارشناسان فنی و فعالان بازار موبایل تنها و بهترین راهکار مقابله با قاچاق گوشی تلفن همراه است که قرار است از اواخر مهر ماه سال جاری اجرا شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟