14/05/1396 - 13:10
پر بازدیدترین مطالب سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت
 در هفته‌ای که گذشت  مقالات آموزشی جزو پربازدیدترین مطالب سایت شبکه بودند. اخبار گجت، موفقیت اینترنت اشیا و خودرو نیز در رده های بعدی پربازدید های سایت شبکه قرار گرفتند. در این مطلب نگاهی داریم به 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

این 11 فناوری آینده شغلی برنامه‌نویسان را تضمین می‌کند

چگونه می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم مهارت‌هایی که در حال آموختن آن‌ها هستیم، همان نیازهای آینده بازار کار هستند؟ ما در این مقاله به بررسی 11 روند برتر فناوری پرداخته‌ایم که به اعتقاد کارشناسان فناوری اطلاعات در چند سال‌ آینده بازار کار کاملاً خوبی خواهند داشت. روندهایی که باعث خواهند شد سازمان‌ها و شرکت‌ها در چند سال آینده به‌شدت به‌دنبال متخصصان مجرب در این روندها باشند.

میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با نمایشگر ثانویه در پشت معرفی شدند + عکس

شرکت میزو با همکاری کمپاین فراگ (Frog) از دو پرچمدار جدیدش با طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فرد رونمایی کرد. دو گوشی مذکور میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) و میزو پرو 7 پلاس (Meizu Pro 7 Plus) نام دارند و از یک نمایشگر ثانویه بهره‌مند هستند که در پنل پشتی آن‌ها نصب شده است.

با عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر جهان آشنا شوید

من به لپ‌تاپی احتیاج دارم که در نوشتن ایمیل‌ها و ورود به شبکه‌های اجتماعی به من کمک کند. اگر تصور شما از لپ‌تاپ چنین چیزی است، پس لپ‌تاپ‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد شاید برای شما مناسب نباشند. لپ‌تاپ‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد تنها برای افراد خاص یا ثروتمند طراحی نشده‌اند، هر کاربری می‌تواند یکی از آن‌ها را داشته باشد!

ترفندهای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

اگر به دنبال این هستید که از دو گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) بهترین استفاده ممکن را ببردید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله که طی سه بخش مختلف ارائه می‌شود، قصد داریم به جالب‌ترین ترفندهای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ اشاره کنیم.

چگونه سیستم اشتراک گذاری فایل در macOS را راه اندازی کنیم

به اشتراک گذاری فایل از طریق شبکه کار راحتی است، اما در عين حال خطرات خود را نیز به همراه دارد. اگر شما سطح دسترسی را باز بگذارید هر کسی که به شبکه دسترسی داشته باشد می‎تواند تمام فایل‎های شما را ببیند که برای شبکه‎های بزرگ و شلوغ روش مناسبی نیست. از طرفی اگر همه چیز را قفل کنید باید حساب کاربری مک خود را با هر شخصی که نیاز به دسترسی به فایل‎های شما را دارد به اشتراک بگذارید. این روش هم ایده‎ال نیست. به همین دلیل است که شما باید در macOS یک حساب کاربری مخصوص اشتراک ایجاد کنید.

4 دلیلی که آدم‌ها می‌خواهند با شما کار کنند ( و 5 دلیلی که نمی‌خواهند)

روند استخدام یک جاده دو طرفه است. سازمان‌هایی که در جنگ بر سر استعدادها برنده می‌شوند می‌توانند فرآیند استخدام را با کارجویان مورد نظر خودشان پیش ببرند.

قدرتمندترین خودروهای 4 سیلندر جهان در سال 2017

در گذشته اگر خواهان قدرت بالای 300 اسب بخار بودید می بایست به سراغ خودروهایی با موتور 8 سیلندر می رفتید تا نیازتان مرتفع شود اما امروزه دست یافتن به این رقم به لطف تکنولوژی هایی مانند پاشش مستقیم سوخت، سیستم متغیر زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپ ها و انواع سوپرشارژرها و یا توربوشارژرها در یک موتور 4 سیلندر دور از ذهن نیست و قابل دستیابی است.

18 نکته‎ای که در زمان کار با ابزارهای لینوکسی در ویندوز 10 باید از آن مطلع باشید

سال گذشته مایکروسافت در یک اقدام غیرمنتظره قابلیت جدید پشتیبانی از لینوکس را به ویندوز ۱۰ اضافه کرد. ریچ ترنر مدیر ارشد برنامه‎های مایکروسافت می‎گوید: «WSL (سرنام Windows Subsystem for Linux) که بعضی اوقات در ویندوز Bash نیز نامیده می‎شود، راهکار مایکروسافت برای ایجاد یک زیرساخت سازگار با لینوکس است که داخل هسته ویندوز اجرا می‎شود.» این به این معنا است که شما می‎توانید بدون ترک ویندوز فایل‎های باینری لینوکس را اجرا کنید.

سامسونگ از جدیدترین گوشی تاشوی خود رونمایی کرد + عکس

شرکت کره‌ای سامسونگ به صورت رسمی از جدیدترین گوشی تاشوی خود با کد اختصاصی SM-G9298 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند ضمن تجهیز به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام و رم 4 گیگابایتی، از وجود دو صفحه نمایش 4.2 اینچی بهره می‌برد!

دانلود کنید: کتاب ساخت پروژه‌های اینترنت اشیا با Android Things

اگر به دنبال ساخت پروژه‌های اینترنت اشیا هستید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از آن‌که کار تحقیق و توسعه را آغاز کنید به کتاب Android Things نگاهی داشته باشید. پلتفرم Brillo گوگل که اکنون به Android Things تغییر نام داده است به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از ابزارهایی که برای اندروید طراحی شده‌اند در ارتباط با سرویس‌های اینترنت اشیا استفاده کنند.

ایسوس

نظر شما چیست؟