ترفندهای موفقیت در مصاحبه‌های شغلی و نوشتن رزومه
منتشر شد: کتاب الکترونیکی « فقط ۶ ثانیه برای استخدام فرصت دارید»
شاید باور نکنید اما برای تاثیرگذاری یک روزمه یا استخدام فقط ۶ ثانیه فرصت دارید! مجموعه مقاله‌های این کتاب الکترونیکی به شما آموزش می‌دهد در این ثانیه‌های مهم و کوتاه چه بگویید و چه نگویید!

1606683296_1_0.gif

حتي ممکن است شش ثانيه هم فرصت نداشته باشيد. اما، نگران نباشيد. براي نشان دادن قابليت‌ها‌تان، چه در يک رزومه و چه در يک مصاحبه استخدامي، شايد به بيش از اين زمان، نياز هم نداشته باشيد. به اين فکر کنيد که بسياري از رکوردهاي جهاني در زمنيه‌هاي ورزشي مانند وزنه‌برداري، تير‌اندازي، انواع پرش‌ها، پرتاب نيزه و ديسک  و ... در زماني کم‌تر از شش ثانيه شکسته مي‌شوند.  اما اينجا بايد به نکته ظريفي توجه داشت. درست است که يک قهرمان وزنه‌برداري در شش ثانيه رکورد جهان يا المپيک را مي‌زند، اما تمام کارش در همين چند ثانيه نبوده است. او دست کم چهار سال و به عبارت ديگري، تمام عمرش براي اين چند ثانيه تلاش کرده است. اين چند ثانيه، فرصتي است که او حاصل زحماتش را درو کند.

براي آن که بدانيد که در اين ثانيه‌هاي مهم، چه بگوييد و چه نگوييد، صفحه را ورق بزنيد و خواندن مقاله‌هاي اين کتاب را آغاز کنيد.

 

فهرست مطالب این کتاب الکترونیکی:

مقدمه

20 نکته‌ مهم که نبايد در يک رزومة تأثيرگذار باشد

۵ اشتباه آزاردهنده در نوشتن یک رزومه‌‌ کاری!

چگونه يک رزومه‌ حرفه‌اي براي استخدام بنويسيم؟

20 نکته رزومه‌نويسي از زبان متخصصان کاريابي

10 جمله‌اي که نبايد در يک مصاحبه شغلي بگوييد!

 اگر دوست داريد استخدام شويد؛ اين سه‌جمله کوتاه را ياد بگيريد!

10 مهارتي که باعث استخدام و افزايش حقوق مي‌شوند!

در کمتر از يک دقيقه بيشترين تاثير را در اولين ملاقات خود داشته باشيد!

5 سئوالی که هر فردی باید از مدیرش بپرسد

 

جمعی از بهترین نویسندگان نشریه شبکه روی مطالب این کتاب کار کرده و بهترین نکات و ترفندهای رزومه‌نویسی، مصاحبه شغلی، مهارت‌های استخدامی و موفقیت در تاثیرگذاری روی کارفرما و مدیران را یک‌جا گردآوری کردند.

 این کتاب الکترونیکی در ۷۶ صفحه و با فرمت PDF در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای خرید و دانلود این کتاب الکترونیکی می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

دانلود کتاب الکترونیکی «۶ ثانیه برای استخدام فرصت دارید»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟