اطلاعیه سازمان سنجش:
ثبت‌نام آزمون ارشد 96 فردا آغاز می‌شود
حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که داوطلبان آزمون ارشد 96 از فردا اول دی‌ماه تا روز سه‌شنبه 7 دی‌ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این مطلب اظهار کرد: «ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست‌ودومین المپیاد علمی دانشجویی از فردا چهارشنبه 1 دی‌ماه منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و در روز سه‌شنبه 7 دی‌ماه پایان می‌پذیرد. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد 96 حاوی عمومی، اختصاصی و سایر اطلاعات دیگر همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.»

مطلب پیشنهادی

دانشجوی ایرانی از یک معمای بزرگ جهان پرده برداشت!
روشی جدید در مطالعه سیاهچاله‌ها

توکلی اضافه کرد: «ضرورت دارد تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 96 از فردا اول دی‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند. تمام داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد نیز تلقی خواهند شد. همچنین داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت‌نام نکرده‌اند، ضرورت دارد از چهارشنبه اول دی‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت‌نام کنند. بدیهی است هزینه ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که در دانشگاه آزاد ثبت‌نام کرده‌اند، از طریق همین دانشگاه عودت خواهد شد.»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟