باز شدن دو روزه سایت الکامپ برای پیش‌ثبت‌نام
برای پیش‌ثبت‌نام در نمایشگاه الکامپ امسال هنوز فرصت هست!
پیش‌ثبت‌نام بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی االکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از مردادماه گذشته آغاز شد. نسبت به الکامپ 2015، تعداد شرکت‌هایی که ثبت‌نام اولیه را برای حضور در این نمایشگاه انجام داده‌اند، بیش از 2 برابر ظرفیت موجود گزارش شده است. اما ستاد برگزاری نمایشگاه اعلام کرده که فرصت لازم ثبت‌نام برای شرکت‌های متقاضی حضور در الکامپ بیست‌و‌دوم که تاکنون موفق به پیش‌ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم است.

1606683296_1_0.gif

مطابق با اطلاعیه شماره 2 ستاد برگزاری نمایشگاه و با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌های متقاضی حضور در الکامپ 2016 امکان ثبت‌نام از طریق سایت اختصاصی نمایشگاه در زمان اعلام شده را نداشته‌اند؛ بدینوسیله این ستاد با مهلت 2 روزه، مجدداً این امکان را فراهم آورده است تا متقاضیان نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

به همین منظور در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 95/8/1 لغایت 95/8/2 سایت اختصاصی نمایشگاه از ساعت 8 صبح جهت ثبت‌نام اولیه فعال خواهد بود.

در صورت تمایل، متقاضیان ثبت‌نام نشده می‌توانند با مراجعه به سایت اختصاصی نمایشگاه الکامپ به نشانی www.iran-elecomp.com نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده امکان ثبت‌نام وجود نخواهد داشت.

ایسوس

نظر شما چیست؟