یک هفته با بهترین مطالب سایت شبکه باشید!
۱۰ مطلب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه: سلام به گوگل؛ نابغه مردودی و جایگزین پراید
در پربازدیدترین مطالب هفته گذشته سایت شبکه؛ سه موضوع خودرویی؛ دو مضوع از گوگل و سه موضوع موفقیتی و کارآفرینی دیده می‌شود. با هم ببینیم چه عناوینی برترین‌های هفته گذشته بودند:

۱۰ راز یک مدیر فروش موفق

یک مدیر فروش با بیش از ده‌ سال کار کردن در شرکت‌ نرم‌افزاری بین‌المللی Salesforce شاهد برخی پریشانی‌ها و حواس‌پرتی‌ها در محل کار بوده است که همزمان با فشارهای ناشی از کسب و کار جدید یا توصیه‌های عملی و اجرایی افزایش می‌یابند. او پس از سال‌ها کار در این شرکت و مدیریت فروشندگان متوجه شد که موفقیت در فروش همیشه به تجربه و سطح تحصیلات مربوط نمی‌شود. واقعیت امر این است که برخی از نمایندگان فروش تا قبل از کار در این شرکت، هرگز نرم‌افزاری را نفروخته بودند.

نوجوان 16 ساله مردودی رشته ریاضی، یک دستگاه محاسباتی خلق کرد

آیمت کارلا دانش‌آموز 16 ساله‌ای بود که با درس ریاضی مشکل جدی داشت و حتا برای گذراندن درس جبر مجبور شد از مدرسه‌ خود به مدرسه دیگری عزیمت کند. اما عزیمت به مدرسه جدید به معنای پایین بودن قدرت درک کارلا در درس ریاضی نبود. در طول تعطیلات تابستانی و زمانی که دانش‌آموزان سرگرم مطالعه دروس تقویتی بودند، کارلا کار روی برنامه‌ای موسوم به 6284 calc را آغاز کرد. برنامه‌ ویژه‌ای که به او در حل تکالیف ریاضی کمک می‌کرد.

گوگل بزرگ‌ترین ابزار محاسباتی تاریخ بشریت را می‌سازد

گوگل برای آن‌که خود را به قدرت بلامنازع در زمینه کامپیوترهای کوانتومی تبدیل کند، در حال آماده شدن است. مهندسان این شرکت در سکوت کامل خبری در حال کار روی رایانش کوانتومی هستند.

جایگزین پراید مشخص شد: «رنو کوئید» با قیمت 25 میلیون تومان + عکس

خبر یکی از مدیران شرکت رنو موید این مهم است که خودروسازان معروف برای تولید خودروهای ارزان‌قیمت در ایران تمایل دارند. اگرچه قرار بود که ارزان‌قیمت شرکت رنو در سال 86 جایگزین پراید شود؛ اما این اتفاق نیافتاد و حالا یکی از مدیران رنو اعلام کرده که مذاکره با یکی از خودروسازان داخلی برای تولید خودروی 5000 دلاری خود در ایران آغاز شده است.

سیم‌کارت‌های آمریکایی در ایران زنگ‌ می‌خورند!

هفته گذشته یک سخنگوی شرکت AT&T از توافق شرکت متبوعش با اپراتور رایتل برای پوشش مخابراتی خبر داده است. بنابه این گزارش، این شرکت با مشارکت یک شرکت محلی ایرانی برای مشتریان خود که دارای خطوط تلفن همراه آمریکایی هستند، خدمات مکالمات صوتی و دیتا ارائه می‌کند. خبرگزاری نیویورک‌تایمز گزارش داده که مطابق ادعای این سخنگو، در گذشته خطوط تلفن همراه آمریکایی از پوشش و سیگنال لازم برخوردار نبودند.

به‌زودی فیات «تیپو» در ایران خودرو تولید می‌شود

پس از اعلام آمادگی و تفاهمات به‌عمل آمده میان برخی از سازندگان خودرو نظیر رنو با خودروسازان ایرانی برای تولید خودروهای ارزان‌قیمت، حالا خبر رسیده که فیات هم تمایل دارد تا در این بازار پرسود حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد که مذاکرات میان فیات و ایران‌خودرو برای تولید مدل «تیپو» در جریان است.

سامسونگ رسما درخواست لغو جهانی فروش گلکسی نوت 7 را صادر کرد

در پی ادامه مشکلات فنی فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ و عدم تمایل اپراتورها نسبت به پشتیبانی از این محصول، شرکت سامسونگ به طور رسمی درخواست لغو جهانی فروش و استفاده از فبلت گلکسی نوت 7 را صادر کرد. با مجله شبکه همراه باشید.

صدای هوش گوگل به گوش می‌آید

در نوامبر سال 2007، گوگل فعالیت خود را در زمینه تلفن‌های هوشمند با عرضه سیستم‌عامل اندروید آغاز کرد. این کار با هدف سلطه بر بازار تلفن‌های هوشمند به مرحله اجرا درآمد. اکنون که نه سال از این تاریخ می‌گذرد، بخش عمده‌ای از بازار - حدود 80 درصد- در اختیار این پلتفرم قرار دارد. حال گوگل در نظر دارد همین استراتژی را برای هوش مصنوعی نیز استفاده کند و با تلفیق این فناوری با فناوری‌هایی همچون رایانش کوانتومی، رهبری بازار را در زمینه عرضه محصولات هوشمند به دست آورد. در این مقاله به فعالیت‌هایی که گوگل در این زمینه داشته است، می‌پردازیم.

کارآفرینان حتماً این ۱۰ فیلم را ببینند!

کارآفرینی کار آسانی نیست. در شرایط سخت و دشوار هم باید همچنان پیش رفت. وقتی تمام امور کارآفرینی به خوبی انجام گرفت، به خودتان استراحت بدهید و به دنبال انگیزه‌های لازم باشید. و چه راهی بهتر از فیلم دیدن برای انگیزه پیدا کردن و الهام گرفتن؟

نگاهی به سیتروئن C4 جدید تولیدی ساپیا + عکس و قیمت

به‌زودی سایپا می‌خواهد مدل‌های سدان و هاچ‌بک سیتروئن C4 را در سایت کاشان خود مونتاژ و تولید کند. با ماهنامه شبکه همراه باشید تا نگاهی به این خودرو داشته باشیم و ضمن دیدن تصاویر محصول جدید ساپیا؛ از قیمتش هم اطلاع پیدا کنیم.

ایسوس

نظر شما چیست؟