پارس دیتا «تندیس مدیر موفق ملی در جهان اسلام» را دریافت کرد
اولین اجلاس بین‌المللی مدیریت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری روز چهارشنبه 7 مهرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد و شرکت پارس دیتا موفق شد تا تندیس مدیر موفق ملی در جهان اسلام را دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پارس دیتا، در این اجلاس لوح تجدید میثاق میان مدیران شایسته شرکت‌های خصوصی و دولتی و مقام معظم رهبری به‌منظور افزایش تولیدات ملی و تحقق اهداف سال 1395 که با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده، امضا گردید. در این مراسم از شرکت پارس دیتا به عنوان شرکت پیشرو در زمینه IT تجلیل و تندیس مدیر موفق ملی در جهان اسلام به مدیرعامل این شرکت خانم زهره اسماعیلی اعطا شد.

پارس دیتا شركتی فعال در زمينه توليد نرم‌افزار، طراحی و توسعه وب و همچنین بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات مركز داده (دیتاسنتر) در ایران است. این خدمات شامل میزبانی وب، ثبت دامنه، سرور اختصاصی، طراحی وب‌سایت و سئو است. پارس ديتا اولين شرکت تولید‌کننده سيستم مديريت محتوا (Content management system - CMS) در ایران است که پس از یک دهه تجربه، موفق به تولید نرم‌افزار پورتال (Portal) منطبق بر استانداردهای جهانی و با کیفیت بسیار بالا تحت عنوان «پارس پورتال» شده است. همچنین تولید نرم‌افزار پشتیبانی آنلاین (Help Desk Software) كه کاملاً قابل رقابت با نمونه‌های خارجی مانند Kayako و Smarter Track است، از دیگر موفقیت‌های اخیر شرکت پارس دیتا است.

ایسوس

نظر شما چیست؟