با نمایشگاه TGC
ایران به قلب بازی‌سازی رایانه‌ای خاورمیانه تبدیل می‌شود
روز یکشنبه 28 شهریورماه، قرارداد همکاری میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مجموعه «گیم‌کانکشن» برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی Tehran Game Convention با حضور اهالی رسانه به امضای حسن کریمی قدوسی و «پیر کارده» رسید. قرارداد با گیم‌کانکشن منحصرا مختص ایران است و گیم‌کانکشن نمی‌تواند با سایر کشورهای منطقه همکاری داشته باشد. این نمایشگاه در هفته نخست اردیبهشت سال 96 و به مدت دو روز در برج میلاد برگزار خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درخصوص این رویداد گفت: «هدف ما برگزاری یک نمایشگاه بین‌المللی به معنای واقعی آن است و به همین سبب در ماه‌های گذشته مذاکرات خود را با مجموعه‌های شناخته شده بین‌المللی از جمله مجموعه «گیم‌کانکشن» برای برگزاری این رویداد به‌صورت مشترک آغاز کردیم و خوشبختانه پس از مذاکره با این مجموعه، با استقبال آن‌‌ها روبه‌رو شدیم. براساس این قرارداد همکاری مشترکی بین بنیاد و گیم‌کانکشن شکل خواهد گرفت و تا یک ماه دیگر تیمی از گیم‌کانکشن به ایران می‌آید تا پس از نیازسنجی از بازی‌سازان ایرانی طرح‌های اجرایی و شرکت‌هایی که باید به نمایشگاه دعوت شوند را مشخص می‌کنند.»

مطلب پیشنهادی

سایت ایران‌گیم‌جابز برای کاریابی در صنعت بازی ایران راه‌اندازی شد!
روند کاریابی و کارآفرینی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای تسهیل می‌شود

پیر کارده، مدیرعامل گیم‌کانکشن به معرفی مجموعه خود پرداخت و گفت: «بیش از 15 سال است که مجموعه گیم‌کانکشن تشکیل شده و طی این سال‌ها تبدیل به بزرگ‌ترین و موثرترین رویداد تجاری در صنعت بازی‌های ویدئویی شده است. بیش از 2000 نفر هر ساله در شعب گیم‌کانکشن واقع در پاریس و سان‌فرانسیسکو با تمرکز روی بحث تجاری با یک‌دیگر ملاقات می‌کنند. تمرکز ما از همکاری در رویداد TGC تنها ایران نیست؛ بلکه از نظر ما ایران با توجه به تعاملات خوب بین‌المللی و باز شدن فضای اقتصادی‌اش؛ این پتانسیل را دارد که در آینده‌ای نزدیک قلب تپنده صنعت بازی در منطقه خاورمیانه باشد.

قرار است نمایشگاه TGC در هفته نخست اردیبهشت سال 96 و به مدت دو روز در برج میلاد برگزار شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟