همزمان با نمایشگاه کتاب از 4 تا 6 مهرماه
دانشگاه صنعتی شریف ششمین نمایشگاه کار را برگزار می‌کند
نمایشگاه کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌های خود در آن، به‌صورت فصلی یا سالیانه برگزار می‌گردد. این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه کتاب از 4 لغایت 6 مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

1606683296_1_0.gif

نمایشگاه‌های کار با ایجاد فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان، فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام نمایند. رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت‌ها و دانشجویان بعنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط‌های کار و اجتماع از سویی دیگر، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا اقدام به بر پایی چهارمین نمایشگاه کار نماید.

هدف این نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی آن که همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، معرفی شرکت‌ها، معرفی کسب‌وکار جدید، ارائه ایده به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جدید برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و غیره می‌باشد.
در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است؛ اما همراه داشتن پرینت فرم ثبت‌نام در ایام برگزاری نمایشگاه، الزامی است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه در وب سایت این برنامه ثبت نام نمایند.

ایسوس

نظر شما چیست؟