همزمان با بیست‌ودومین کنفرانس ملی کامپیوتر ایران
مسابقه کدنویسی مبهم در دانشگاه صنعتی شریف
انجمن کامپیوتر ایران، مرکز راهکارهای اطلاعاتی هوشمند و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، بیست‌ودومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر را با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری کامپیوتر برگزارمی‌کند. کارگاه آموزشی با عناوین مختلف و مسابقه کدنویسی مبهم، از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با کنفرانس برگزار خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

تاکید کنفرانس بر جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی، توسعه‌ای و نیز آموزشی است که از مزایای خاص در سطح کشور برخوردار است. در بیست‌و‌دومین کنفرانس ملی کامپیوتر ایران، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) نیز به ارائه کارگاه‌های آموزشی مختلف در سطوح و زمینه‌های مختلف می‌پردازد. از تمامی کارشناسان، پژوهشگران، دانشگاهیان، صنعتگران و مهندسان دعوت می‌شود تا با شرکت در کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی با هدف تبادل یافته‌های پژوهشی و کاربردی خود موجب پرباری و اثربخشی کنفرانس باشند. همچنین آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه شریف (لایتک) نیز مجموعه گارگاه‌های آموزشی متنوعی را برگزار می‌کند.

مسابقه کدنویسی مبهم (Spaghetti Contest)
هدف از مسابقه کدنویسی مبهم، تخمین مهارت شرکت‌کنندگان در نوشتن کدهای ناخوانا یا در اصطلاح برنامه‌نویسان همان کد کثیف (Dirty Code) است. یک برنامه را هنگامی ناخوانا می‌نامیم که اگر کد برنامه در اختیار برنامه‌نویس دیگر قرار دهیم و او معنای تک‌تک دستورات برنامه را بداند، شیوه کنار هم چیده شدن دستورات و پرش‌های تودرتوی میان آنها به‌حدی پیچیده و گیج‌کننده باشد که برنامه‌نویس بدون اجرای این برنامه، نتواند سردر آورد که خروجی برنامه چیست.

بیست‌ودومین کنفرانس ملی کامپیوتر ایران 21 لغایت 23 اسفندماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت رسمی کنفرانس به نشانی http://csicc2017.ir مراجعه و یا با دبیرخانه این کنفرانس به شماره تلفن 16-66083015 تماس حاصل کنند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟