یک هفته با بهترین‌های سایت شبکه باشید!
۱۰ مطلب پربازدید هفته گذشته سایت شبکه: بنز سوار نشوید و آیفون ۷ نخرید!
در هفته گذشته شاهد انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل iOS و همین‌طور به‌روزرسانی به اندروید ۷ نوقا بودیم. هنوز موج معرفی آیفون‌های جدید اپل فروکش نکرده بود و البته در سدر اخبار گلکسی نوت ۷ قرار داشت و داستان‌های عجیب و ماجراجویانه‌اش. شما را به مرور بهترین و پربازدیدترین مطالب هفته گذشته سایت شبکه دعوت می‌کنم.

1606683296_1_0.gif

با بهترین ویژگی‌های جدید اندروید 7 نوقا آشنا شوید!

گوگل به تازگی انتشار اندروید 7 نوقا (Android Nougat) را آغاز کرده و به زودی بسیاری از گوشی‌های هوشمند رده بالای اندرویدی قادر به استفاده از این سیستم عامل خواهند بود. اما اندروید 7 نوقا چه ویژگی‌ها یا قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌کند؟ ما در این مقاله به بهترین ویژگی‌های جدید اندروید 7 نوقا اشاره خواهیم کرد.

چگونه بفهمیم گوشی موبایل‌مان قاچاقی نیست؟

با راه‌اندازی سامانه «استعلام شناسه بین‌المللی گوشی تلفن همراه» و «سامانه پیامکی»، عموم مردم می‌توانند از قاچاق یا غیر قاچاق بودن گوشی تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنند. بنابراین مردم می‌توانند با وارد کردن شماره سریال گوشی خود در این سامانه و یا ارسال آن به شماره 30008887، از قاچاق یا غیر قاچاق بودن تلفن خود مطمئن شوند.

این ۷ ویژگی آیفون‌های جدید از اندرویدی‌ها کپی‌برداری شده‌اند!

اپل به تازگی از دو آیفون جدید خود یعنی آیفون 7 (iPhone) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) رونمایی کرد. آیفون‌های جدید اپل قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی دارند که شاید از دید طرفداران محصولات این شرکت ویژگی‌های جدیدی به شمار آیند، اما آیا به واقع تمام این ویژگی‌های جدید شامل نوآوری می‌شوند؟ در این مقاله به 7 ویژگی آیفون‌های جدید اپل که از دستگاه‌های اندرویدی کپی‌برداری شده اشاره می‌کنیم.

اسکن مغزتان رازهای شما را لو می‌دهد!

انسان‌ها به طور طبیعی سعی می‌کنند، یکسری فعالیت‌های خود را از دید دیگران پنهان سازند. به‌طوری که حتا دوست ندارند در مورد بعضی از کارها با دیگران صحبت کنند. اما به نظر می‌‌رسد، پژوهش‌گران به دستاورد مهمی در زمینه نائل شده‌اند. دستاوری که می‌تواند چالش بعدی ما در رابطه با بحث داغ حریم خصوصی را رقم بزند. با این تفاوت که این‌بار چالش حریم خصوصی حول محور اسکن EEG در جریان خواهد بود.

قبل از دور انداختن روتر؛ این ترفندها را برای بهبود وای‌فای امتحان کنید!

معمولا کمتر اتفاق می‎افتد که کسی کاملا از وضعیت شبکه وای‎فای خود رضایت داشته باشد. ممکن است مشکلات متعددی برای شبکه‎های بی‎سیم وای‎فای رخ دهد، اما شایع‎ترین آن نرسیدن سیگنال به برخی از نقاط خانه و یا کم شدن سطح قدرت آن در هنگام فاصله گرفتن از روتر است. 

استارت‌آپ‌های متقاضی سرمایه معرفی می‌شوند

مرکز فن بازار ملی ایران اعلام کرد که به‌منظور جذب سرمايه در استارت‌اپ‏‌ها و شرکت‏‌های نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رويدادی را تحت عنوان Startup Demo و با حضور سرمایه‏‌گذاران تخصصی این حوزه در در روزهای 6 و 7 مهرماه جاری در پارك فناوری پرديس برگزار می‌کند.

با این ۱۲ ترفند خانه را بهترین دفتر کار دنیا کنید!

از نظر بسیاری از متخصصین امروزی، کار کردن در خانه به طور حتم مزایای خودش را دارد. گاهی اوقات کار کردن در خانه نعمتی است که از سوی شرکت‌ها در اختیار ما گذاشته می‌شود. اما به واقع کدام محیط‌ موجب می‌شود تا سازنده‌تر باشیم: دفتر کار خانگی یا دفترکار اداری؟

اگر می‌خواهید سرطان نگیرید، بنر و بی‌ام‌و سوار نشوید!

امواج فرابنفش امواج مضری هستند که درصد قابل توجهی از نور خورشید را تشکیل می‌دهند. این امواج با گذر از شیشه، تضعیف می‌شوند؛ اما به صورت کامل جذب شیشه نمی‌شوند. چند سالی است که برخی از سازندگان تحقیقات گسترده‌ای را برای تولید شیشه‌های جانبی خودرو با قابلیت جذب حداکثری امواج بنفش را آغاز کرده‌اند. اما نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که که شیشه‌های جانبی برخی مدل‌های خودروهای بنز و بی‌ام‌و کمتر از 60 درصد این پرتوها را مسدود می‌کنند.

۶ تمرین ذهنی استیو جابز برای افزایش خلاقیت

آنچه که ممکن است در مورد افراد بسیار موفق و خلاقی همچون استیو جابز نادیده گرفته شود این است که راز موفقیت این گونه افراد در روش استفاده از ذهنشان است. جابز به غیر از آن که در دنیای فناوری یکه‌تاز بود، در پرورش و استفاده از ذهن خود نیز مهارت داشت و از مدیتیشن برای افزایش کارایی و خلاقیت و کاهش استرس استفاده می‌کرد. البته نمی‌توان انتظار داشت با انجام این تمرینات به فرد خارق‌العاده‌ای همچون استیوجابز تبدیل شویم ولی به طور حتم شاهد اثرات مثبت آن در زندگی خود خواهیم بود.

دانلود کنید: با این اپلیکیشن مکالمات تلفنی‌تان را به سادگی ضبط کنید

حتماً بارها برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید تا گفتگوی تلفنی با یک دوست را ضبط کرده تا صدا و گفتار او همیشه در کنار شما باشد. شاید نرم‌افزارهای زیادی برای این‌کار نوشته شده باشد؛ اما Automatic Call Recorder اپلیکیشنی حرفه‌ای است که به سادگی تمام مکالمات شما را ضبط می‌کند و در نهایت، شما تعیین می‌کنید که کدام یک را بر روی حافظه تلفن همراه‌تان ذخیره کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟