محیطی جذاب برای علاقمندان به بازی‌های آنلاین
با وب‌سایت «بازیفون» ایرانسل، از بازی‌های آنلاین لذت ببرید!
بی‌شک زمانی که صحبت از بازی‌ به میان می‌آید، تصورات به سمت بازی‌های ویدئویی آفلاین متمرکز می‌شود. کاربران قبل از اجرای این دست از بازی‌های دیجیتالی، باید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنند. اما گروهی دیگر بازی‌های آنلاین را انتخاب می‌‌کنند؛ چراکه هم نیازی به نصب ندارد و هم می‌توان آنها را به صورت دست‌جمعی بازی کرد. شرکت ایرانسل برای این دسته از بازی‌خورها، وب‌سایت "بازیفون" با بازی‌های آنلاین متنوع را برای علاقمندان تدارک دیده است.

وب‌سایت بازی‌های آنلاین ایرانسل خدمتی جدید برای دوست‌داران بازی است که دسترسی به مجموعه متنوعی از بازی‌های آنلاین را روی تمامی دستگاه‌هایی که از فناوری HTML5 پشتیبانی می‌کنند، امکان‌پذیر می‌سازد تا با استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود شامل تلفن همراه، تبلت و حتی تلویزیون، هیجان بازی با افرادی از سراسر دنیا را تجربه کنند! ایرانسل اعلام کرده که مشترکان شماره‌های اعتباری این اپراتور می‌توانند برای ورود به سایت بازیفون، از رمز کنترل حساب اینترنتی (eCare) خود استفاده کنند.

مشترکان برای عضویت در این سایت باید عدد 1 را به شماره 7030 ارسال کنند. همچنین در صورت تمایل به لغو عضویت، مشترکان می‌توانند حرف "L" را به شماره ۷۰۳۰ ارسال کرده و یا از طریق وب‌سایت بازیفون اقدام کنند. شایان ذکر است که هزینه عضویت روزانه ۲۰۰ تومان است.

- ورود به وب‌سایت بازیفون تنها از طریق شماره‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است.
- تا زمانی که شما عضو بازیفون باشید، هزینه عضویت به صورت روزانه از حسابتان کسر می‌شود.
- استفاده از این برنامه کاربردی از طریق همه مرورگرها امکان‌پذیر است.
 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟