طرح ویژه ایرانسل و سامسونگ
اینترنت 4G‌ ایرانسل را با گوشی گلکسی S7 سامسونگ تجربه کنید
چند ماهی از معرفی رسمی گلکسی‌های نسل هفتم سامسونگ در ایران می‌گذرد و در این مدت کوتاه، مدل‌های S7‌ و S7 edge توفیق بالایی در جذب محبوبیت دوستداران محصولات سامسونگ داشته‌اند. اما علاوه بر ارائه خدمات ویژه‌ای چون تعمیر صفحه نمایش تا پایان سال 95 و همچنین خدمات اکسپرس به دارندگان هر دو مدل جدید، طرحی مشترک میان ایرانسل و سامسونگ ایران شکل گرفته و به کاربران عرضه می‌شود. این طرح با خرید یک بسته ویژه آغاز می‌شود که شامل یک گوشی گلکسی S7 سامسونگ به همراه سیم‌کارت 4G ایرانسل، 15 گیگابایت اینترنت سه ماهه یا 96 گیگابایت اینترنت یک ساله به همراه استفاده از گارانتی VIP به مدت 1 سال است.

1606683296_1_0.gif

جدیدترین مدل گلکسی سامسونگ “S7 در طرحی مشترک سامسونگ ایران با ایرانسل در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. با خرید این بسته ویژه، یک گوشی Samsung S7 به همراه سیم‌کارت 4G ایرانسل، 15 گیگابایت اینترنت سه ماهه یا 96 گیگابایت اینترنت یک ساله دریافت خواهید کرد و به مدت 1 سال از گارانتی VIP بهره‌مند می‌شوید. برای خرید این بسته ویژه می‌توانید با شماره ٦٠٠ از خطوط ایرانسل و شماره ٠٩٣٦٦٠٠٠٠٠٠از سایر خطوط تماس بگیرید.

شایان ذکر است که گوشی گلکسی S7‌ سامسونگ از مشخصاتی چون صفحه نمایش آمولد با تراکم پیکسلی 577 پیکسلی در هر اینچ و رزولوشن 2560x1440‌ پیکسل، دوربین 12 مگاپیکسلی، 64 گیگابایت ذخیره‌ساز داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار است.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟