آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو  ویژه عید غدیر خم 1400
طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو در مردادماه 1400 ویژه عید غدیرخم از امروز چهارشنبه آغاز شد.

1606683296_1_0.gif

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو -ویژه عید غدیرخم 1400

  • پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پنج محصول عرضه شده در این طرح است. 
  • موعد تحویل تمامی خودروها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است. 
  • همانند روال قبلی، نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

نکته1 :انتخاب شدگان درطرحهای قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز، میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام نمایند.

نکته2 :نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

شرایط طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو - ویژه عید غدیرخم 1400

  • موعد تحویل تمامی خودروها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

نکته1 : انتخاب شدگان درطرحهای قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز، میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام نمایند.

نکته2 : نمایندگان محترم می بایست بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند. 

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام محصولات ایران خودرو- ویژه عید غدیرخم 1400

  • طـرح پـیش فـروش عـادی (حـداکثر 12 ماهـه) محصـولات ایـران خودرو (بـا روش قرعـه کشـی) مطـابق جـدول ذیـل از ساعت 10 روز چهارشنبه 1400/05/6 شروع و تا روز دوشنبه مورخ 1400/05/9 ادامه خواهد داشت. 
  • حداكثر 3 روز كاری پس از پايان ثبت نام،قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد. 

جدول خودروهای قابل واگذاری در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو - ویژه عید غدیرخم 1400

مراحل ثبت نام تا واریز وجه طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو - ویژه عید غدیرخم 1400

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: فهرست انتخاب شدگان نهايی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی محصولات ایران خودرو، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام میگردد و مشتری میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی محصولات ایران خودرو) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت 5 روز میبایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

نکته2: قبل از قرعه کشی محصولات ایران خودرو، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

 شرایط عمومی بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو 1400  

1 .به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق می گيرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پايه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت های ايران خودرو و سايپا 48 ماه می باشد.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتی مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نمايد و لازم است از كارت های بانكی به نام خود برای واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفی شده بايد به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگی كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بايست با آدرس و كد پستی متقاضی در يك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دريافت سرويس اوليه باطل می گردد و در مراجعه به نمايندگی كاركرد حداقل 1،000 كيلومتری خودرو نيز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشتری و فك رهن تحويل مشتريان گرامی خواهد گرديد.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پايه سوم) و يا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد. 

شرایط اختصاصی بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو 1400

1 .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

2 .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین  محصولات ایران خودرو و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

3 .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

4 .در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط متقاضی، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاك با کد شهر مغایر به عهده مشتری خواهد بود.

5 در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

6 .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

7. در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (12درصد سالیانه) محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

8 .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد.

9. در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد های اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد

10 .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

11 .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگوئی در حین ثبت نام 82272727-021 می باشد.                                          

ایسوس

نظر شما چیست؟