17/02/1398 - 20:45
ساعت پخش و تکرار سریال دلدار از شبکه دو در ماه رمضان 98
سیمای جمهوری اسلامی ایران هر ساله به مناسبت‌های مختلف سریال‌های مناسبتی از شبکه‌های مختلف برای پر کردن اوقات بینندگانش پخش می‌کند. ماه مبارک رمضان هم از این امر مستثنی نیست و پخش سریال‌های مناسب ماه رمضان در دستور کار تلویزیون قرار دارد. دلدار نام سریالی است که از شبکه 2 سیما برای شب‌های ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. ساعت پخش و تکرار و موضوع کلی سریال دلدار را در ادامه ببینید.

1606683296_1_0.gif

دلدار  سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان 98 از شبکه دو

سریال 30 قسمتی دلدار به کارگردانی دو برادر به نام جمشید و نوید محمودی ساخته شده است که در ایام رمضان 98 از شبکه 2 سیما به عنوان سریال مناسبتی این شبکه پخش می‌شود. برادران محمودی سریال «دل‌دار» را اوایل دی ماه ۹۷ کلید زدند که قصه آن توسط آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده است.

ساعت پخش و تکرار سریال دلدار از شبکه دو در ماه رمضان 98

 

استان سریال دلدار :

دلدار، سریال مناسبتی شبکه دو ماه رمضان 98 ماجرای عشق چند دختر و پسر می‌باشد که باز هم خانواده‌هایی از طبقه متوسط بدنه داستان را شکل می‌دهد و در مورد معضل بیکاری و نسل جوان می‌باشد.
«دلدار» یک قصه عاشقانه است که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل: ازدواج، شغل و انتخاب‌های متعدد اتفاق می‌افتد. خط اصلی داستان این سریال درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به‌دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند و به موازات آن یک داستان عاشقانه دیگر نیز در سریال روایت می‌شود.

ساعت پخش و تکرار سریال دلدار از شبکه دو در ماه رمضان 98

بازیگران سریال دلدار :

الناز حبیبی، محمدرضا غفاری، حسام محمودی و سوگل خلیق نقش چهار جوان اصلی این سریال را بازی می‌‌کنند که دو به دو دل بسته یکدیگرند.
همچنین بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی، علی اوسیوند، علیرضا آرا دیگر بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند که با معرفی شادی مختاری چهره جدید عرصه بازیگری همراه خواهد بود.
محسن چاوشی به‌عنوان خواننده تیتراژ پایانی این سریال انتخاب شده است.

ساعت پخش و تکرار سریال دلدار از شبکه دو در ماه رمضان 98

ساعت پخش و تکرار سریال دلدار از شبکه 2 ماه رمضان 98:

سریال دلدار در ایام رمضان 98 از شبکه 2 ساعت 21:30  پخش می‌شود تکرارش ساعت 00:45 بامداد، 11:30 و 16:20 خواهد بود.

ایسوس

نظر شما چیست؟