نتورک‌پلاس دروازه ورود به دنیای شبکه
دانلود کتاب الکترونیکی +Network راهنمای شبکه‌ها
اگر شغل شما یا کسب‌وکار شما به نوعی با مباحث شبکه مرتبط است، متخصص حوزه فناوری هستید، واردکننده تجهیزات سخت‌افزاری مرتبط با شبکه‌ها هستید یا هیچ‌گونه دانش فنی در ارتباط با مفاهیم شبکه‌ها ندارید، کتاب «نتورک‌پلاس راهنمای شبکه‌ها» نقطه شروع خوبی برای شما خواهند بود. آموزش‌های کتاب «+Network راهنمای شبکه‌ها» هماهنگ با جدیدترین تغییرات به وجود آمده در +CompTIA Network ارائه خواهند شد تا اطلاعات مناسب در ارتباط با شبکه‌ها را به دست آورید.

1606683296_1_0.gif

نام کتاب: +Network راهنمای شبکه‌ها

  • ‌نویسندگان: Jill West, Jean Andrews, Tamara Dean
  • ‌مترجم:  حمیدرضا تائبی
  • ناشر:  ماهنامه شبکه
  • زبان: پارسی
  • تعداد صفحات: 729
  • فرمت: pdf
  • قیمت: 25000 تومان

نام کتاب: +Network راهنمای شبکه‌ها

اولین کتاب نتو‌رک‌پلاس نسخه جدید به زبان فارسی

بی‌تردید، نتورک‌پلاس یکی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی برای کسانی است که به دنبال یادگیری مبحث شبکه هستند. بسیاری از موسسات آموزشی داخلی و خارجی نتورک‌پلاس را به شکل مستقیم یا غیرمستقیم پیش‌نیاز آموزش شبکه و به‌ویژه مدارک سیسکو در نظر گرفته‌اند. نتورک‌پلاس سکوی پرش به دنیای شبکه به حساب می‌آید.

+Network چه مباحثی را به شما یاد می‌دهد؟

در مجموع دوره نتورک پلاس +Network سعی می‌کند شما را با تئوری شبکه، متدولوژی‌های ارتباطی، نحوه تبدیل داده‌ها در شبکه، رسانه‌های شبکه و سخت‌افزار، پیاده‌سازی شبکه، اصول TCP/IP، سرویس‌های مبتنی بر TCP/IP، زیرساخت‌ شبکه‌های LAN، زیرساخت‌ شبکه‌های WAN، امنیت شبکه، سیستم‌عامل‌های شبکه، ذخیره‌سازی شبکه، بازیابی اطلاعات، شبکه از راه دور، مدیریت شبکه، عیب‌یابی شبکه، مدیریت ریسک در شبکه‌ها،  مجازی‌سازی و رایانش ابری، شبکه‌های وای‌فای آشنا کند. البته چهار مورد آخری که به آن‌ها اشاره شد جزء مباحث جدید این دوره هستند که ممکن است برخی از آموزشگاه‌ها این دوره‌ها را به شما یاد ندهند.

در کتاب «+Network راهنمای شبکه‌ها» چه مطالبی می‌آموزید؟

در کتاب آموزش گام به گام نتورک پلاس ضمن پرداختن به مباحث اشاره شده در پاراگراف قبل، به شما اطلاعات مکمل و اضافه‌تری را خواهیم گفت که هیچ‌یک از آموزشگاه به شما یاد نخواهند داد. (فراموش نکنید آموزشگاه‌ها یک بازه زمانی برای شما تعیین می‌کنند و بر مبنای آن بازه زمانی تنها مباحث این دوره را آموزش داده و به سراغ مباحث جانبی نخواهند رفت.) به‌طور مثال، یکسری از مباحث همچون بلوتوث و فرکانس‌های ارتباطی جزء اصول مهم دنیای شبکه‌ها هستند، اما به شکل جدی مورد بررسی قرار نمی‌گیرند، در نتیجه این کتاب به شما خواهد گفت در زمان پیاده‌سازی یک شبکه بی‌سیم   چه زمانی باید از وای‌فای، چه زمانی باید از بلوتوث، چه زمانی باید از ZigBee و.... استفاده کنید.


برای مشاهده فهرست و خرید کتاب +Network راهنمای شبکه‌ها اینجا کلیک کنید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر محمد حیدر
محمد حیدر

فرق این کتاب با پستای حدودا 70 قسمتی منشتر شده در مورد network+ چیه ؟