27/08/1396 - 13:30
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از ترفندهای تلگرام تا متن باز!
در هفته گذشته خبر انتشار ماهنامه شبکه پربازدید ترین مطلب سایت شبکه بود و نسخه جدید و ترفندهای تلگرام ، مطالب آموزشی و موفقیتی نیز در لیست 10 مطلب پربازدید شبکه قرار گرفتند.

ماهنامه شبکه 198 با پرونده ویژه "جاوا اسکریپت آینده است" منتشر شد

در شماره 198 ماهنامه شبکه با پرونده ویژه "جاوا اسکریپت آینده است" این زبان اسکریپت‌نویسی را به شکلی تحلیلی و عملی مورد بررسی قرار دادیم. همچنین در این شماره در میزگردی با بزرگان صنعت شبکه ایران به بحث نشستیم و در گفت و گویی مفصل به بررسی مشکلات شبکه ایران پرداختیم. در فصل دانش کام‍یپوتر نیز می‌توانید مزیت‌ها و چالش‌های زندگی کاری یک مهندس کامپیوتر را از زبان یک کهنه‌کار برنامه‌نویسی بخوانید.

ادمه مطلب


 

ترفندهای تلگرام - از چک ایمیل در تلگرام تا امنیت اکانت

تلگرام پرکاربردترین اپلیکیشن نزد ایرانیان است و بس! روزانه زمان زیادی را صرف این اپلیکیشن می‌کنیم، از جلسات کاری در انواع گروه‌ها و چت‌های دونفره گرفته تا گذران اوقات فراغت در کانال‌‌ها و حتی کسب درآمد! حال که تلگرام تا این حد در زندگی ما نفوذ کرده بهتر است کار با این اپلیکیشن محبوب را برای خود لذت بخش‌تر کرده و امکانات جدید را بر آن بیافزایم. در این مطلب 3 ترفند جالب و کاربردی تلگرام معرفی شده است. با شبکه همراه باشید.

ادمه مطلب


چگونه اتصال مخفیانه کامپیوتر به وبسایت‌های مختلف را پیدا کنیم؟

پی‌سی شما در یک روز کاری، به سایت‌های زیادی متصل می‌شود، اما نکته این‌جاست که شما از خیلی از این سایت‌ها بی‌خبر هستید و نمی‌دانید که پی‌سی به آن‌ها وصل شده است. البته، خیلی از این اتصالات مشکلی به‌وجود نمی‌آورند، اما همیشه این احتمال وجود دارد که گرفتار بدافزارها، اسپای‌ورها و یا تبلیغات ناخواسته شوید. این‌ها مواردی هستند که بدون اطلاع شما در پشت زمینه از اتصال اینترنت استفاده می‌کنند. بهتر است ببینیم که چگونه می‌توان از این اتفاقات باخبر شد.

ادمه مطلب


زمان سلام گفتن به عصری که در سیطره متنِ ‌باز قرار دارد

نزدیک به یک دهه قبل، بسیاری از کسب‌‌ و کارها و حتی دولت‌ها از اینکه نرم‌افزارهای متن ‌باز را به کار گیرند هراس داشتند. استدلال این‌گونه بود که باگ‌های نرم‌افزاری و رخنه‌های امنیتی که در این نرم‌افزارها وجود دارد به هکرها اجازه می‌دهد از مشکلات بهره‌برداری و این نرم‌افزارها را به‌راحتی هک کنند. اما به‌رغم همه نگرانی‌های موجود متن ‌باز به حرکت پویا و رو به‌ رشد خود ادامه داد و به یکی از بازیگران اصلی دنیای فناوری تبدیل شد.

ادمه مطلب


چرا خرید گلکسی نوت 8 از آیفون 10 بهتر است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل به خرید آیفون 10 اپل یا همان آیفون X را دارید، توصیه می‌کنیم که چندان شتاب زده عمل نکرده و قبل از خرید این گوشی گران قیمتی کمی به سایر آپشن‌ها و گزینه‌های قابل انتخابتان هم فکر کنید. مطمئن باشید یکی از بهترین گزینه‌های جایگزین پیش رویتان، فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ است!

ادمه مطلب


 

نسخه جدید تلگرام منتشر شد: تلگرام 4.5 را دانلود کنید!

جدیدترین نسخه تلگرام ساعاتی پیش به طور رسمی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شد. نسخه جدید تلگرام که نسخه 4.5 است مجموعه عظیمی از ویژگی‌های جدید مثل امکان ذخیره کردن پیام‌ها به شیوه کارآمدتر، امکان تعیین ترتیب ارسال عکس‌ها، امکان پین کردن پیام در کانال و غیره را ارائه می‌کند. 

ادمه مطلب


 

چگونه شبکه وای‌فای همسایه خود را در ویندوز مسدود کنیم

اگر همسایه شما هم از کلمات زشت و نامناسب برای نام شبکه وای‎فای خود استفاده می‎کند شما می‎توانید آن را در منوی وای‎فای کامپیوتر خود پنهان کرده و از نمایش آن جلوگیری كنيد. همچنین می‎توانید از این هم فراتر رفته و تمام شبکه‎های وای‎فای دیگر را نیز مسدود کنید و تنها به کامپیوترهای خود اجازه دهید به شبکه‎هایی متصل شوند که شما اجازه آن را صادر کرده‎اید.

ادمه مطلب


 

ثروت بیل گیتس، جف بزوس و وارن بافت بیش از ثروت نیمی از آمریکایی‌ها

طبق یک گزارش جدید، ثروت سه تن از ثروتمندترین‌ افراد آمریکا، بیشتراز ثروت ۱۶۰ میلیون آمریکایی است. هر بار که از میزان ثروت بیل گیتس و جف بزوس و دیگر ابرثروتمندان صحبت به میان می‌آید، به دلیل نوسانات قیمت سهام یکی از آن‌ها در راس ثروتمندترین‌ها قرار می‌گیرند. یک گزارش جدید پس از محاسبه میزان ثروت بیل گیتس، بزوس و وارن بافت عنوان کرد که ثروت آن‌ها بیش از ثروت نیمی از مردم آمریکاست.

ادمه مطلب


چگونه در ویندوز دسترسی یک برنامه به‌ اینترنت را مسدود کنیم؟

خیلی از برنامه‌هایی که روی کامپیوتر نصب می‌شوند بدون آگاهی و کسب اجازه از شما از اتصال اینترنت استفاده می‌کنند. اما این قضیه همیشه خوب نیست. اگر تمایل دارید دسترسی تمام یا فقط برخی از برنامه‌های خاص را به‌اینترنت قطع کنید مراحل زیر را دنبال کنید.

ادمه مطلب

 


۴ روشی که می‌توانید به اعضای تیم خود انگیزه بدهید تا در نوع خود بهترین باشند

شما به عنوان یک کارفرما، تمام تلاش خود را برای تیم‌تان انجام می‌دهید تا به بهترین شکل عمل کنند، اگر شما شبیه برخی از رهبران بسیار موفق هستید ( که امیداوریم این طور باشد)، روی تنظیم اهداف چالش‌برانگیز، برگزاری جلسات موثر و استفاده از بهترین روش‌ها برای واگذاری اختیارات تمرکز می‌کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟