یک هفته با سایت شبکه
۱۰ مطلب پربازدید این هفته سایت شبکه: از تقویت وای‌فای تا خاموش کردن وای‌فای
علاقه‌مندان به وای‌فای می‌توانند حسابی خوشحال باشند چون بهترین و پربازدیدترین مطالب این هفته فقط در دستان وای‌فای است. البته مطالب کارآفرینی و موفقیتی همچنان پرطرفدار هستند. رقابت اسمارت‌فونی هفته پیش سایت شبکه میان آیفون ۷ و گلکسی نوت ۷ بود اما این هفته شاهد رقابت گلکسی نوت ۷ با گلکسی نوت ۵ و ال‌جی جی ۵ هستیم. ده مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشته را در زیر بخوانید:

1606683296_1_0.gif

چرا باید وای‌فای را آخر شب خاموش کنیم؟

مودم‌ها و روترها طوری ساخته شده‌اند که برای همیشه و مدت زمان طولانی روشن باشند اما تا کنون با خود فکر کردید آخر شب و هنگامی که دیگر نیازی به اینترنت یا وای‌فای ندارید؛ چرا باید این دستگاه‌ها روشن باشند و چه خطراتی را متوجه شما می‌کنند؟

۱۵ دقیقه شارژ کن؛ ۵۰۰ کیلومتر رانندگی کن!

در ماه‌ها و سال‌های اخیر فناوری خودروهای الکتریکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و هر روز خبرهای جدیدتری از نوآوری‌های تازه شرکت‌های بزرگ در این زمینه به گوش می‌رسد. اما اگر از شما سئوال شود که حاضر هستید خودروی تمام الکتریکی بخرید حتما با شک و تردید پاسخ می‌دهید.

مقایسه گلکسی نوت 7 با گلکسی نوت 5؛ کدام‌یک را بخریم؟

سامسونگ به تازگی از فبلت گلکسی نوت 7 رونمایی کرده و این محصول به زودی در بازارهای داخلی کشورمان عرضه می‌شود. گلکسی نوت 7 در واقع نسخه ارتقا یافته و جانشین فبلت گلکسی نوت 5 سامسونگ است.

به این ۱۰ دلیل گوشی ال‌جی جی 5 از گلکسی اس 7 بهتر است!

هر دو گوشی ال‌جی جی 5 (LG G5) و گلکسی اس 7 (Galaxy S7) در جریان کنگره جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 معرفی شدند. ال‌جی جی 5 در واقع پرچمدار سال 2016 شرکت ال‌جی است که نوآوری و خلاقیت در آن موج می‌زند. در سمت مقابل گوشی هوشمند گلکسی اس 7 پرچمدار سال 2016 غول کره‌ای صنعت موبایل یعنی سامسونگ محسوب می‌شود که تاکنون آمار فروش فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده است.

۷ استراتژی برای جذب بازدیدکننده سایت زیر ۱۵ ثانیه

بر اساس گزارش نشریه تایم، یک مالک و گرداننده وب‎سایت تنها 15 ثانیه فرصت دارد تا قبل از ترک سایت نظر شما را جلب کند. در حقيقت طبق همین آمار، نزدیک به 55 درصد از بازدیدکنندگان همین صفحه قبل از ترک آن و رفتن به سراغ دیگر صفحات موجود در اینترنت کمتر از 15 ثانیه از وقت خود را صرف بازدید از این صفحه می‎کنند.

۷ اصل تبدیل ایده به کسب‌وکار

هر استارت‌آپ یا کسب و کار نوپایی با یک ایده شروع می‌شود، اما پس از شکل گیری ایده همه چیز به اجرا برمی‌گردد. بنیانگذاران استارت‌آپ‌ها خیلی زود یاد می‌گیرند که مشتریان پول واقعی را صرف راهکار می‌کنند تا ایده. 

لطفاً با بلوتوثت کمی شارژ باتری برای من بفرست!

محمد رستمی، فارغ التحصل رشته اطلاعات و علوم کامپیوتر با همکاری پروفسور «گانیسان» از دانشگاه ماساچوست فناوری رادیویی Braidio را ابداع کرده که این امکان را برای صاحبان گوشی‌های هوشمند و وسایل الکترونیکی فراهم می‌کند تا بتوانند از انرژی باتری وسایل الکترونیکی بزرگ‌تر در تجهیزات هوشمند خود استفاده کنند. 

با این روترها سرعت وای‌فای سه برابر می‌شود + حل مشکل ترافیک

دانشگاه MIT هم مثل ما از شبکه‎های پر ازدحام متنفر است و در همین راستا واحد علوم کامپیوتر و آزمایشگاه هوش مصنوعی این دانشگاه به دو پیشرفت غیر منتظره دست یافته است که می‎تواند مسیر انتقال خط داده را به شیوه‎ای کاملا هوشمندانه سر و سامان دهد.

با این گجت قدرت وای‌فای‌تان را چند برابر کنید!

راه‌حل‌های تقویت‌کننده وای‌فای خانگی زیادی در بازار مطرح است؛ از نصب روترهای تقویت‌کننده دوم تا آنتن‌های پرقدرت. اما این محصول با تمامی راه‌حل‌ها متفاوت است و خیلی سریع و ساده می‌تواند قدرت وای‌فای خانگی را چند برابر کند. در واقع، این محصول جایگزین همان تکنیک معروف و قدیمی ورقه‌های آلومینیومی اطراف روتر است.

۸ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان خالق واتس‌اپ

چه کسی بهتر از جان کوم (Jan Koum) می‌تواند الهام بخش شما در شروع کسب و کارتان باشد، کسی که واتس‌اپ را راه‌اندازی کرد و آن را به مبلغ 19 میلیارد دلار به فیس‌بوک فروخت. وی که از خانواده فقیری بود توانست با تلاش و پشتکار جایگاه مهمی را در این عصر فناوری به خود اختصاص دهد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟