از 18 الی 20 شهریور در دانشگاه صنعتی شریف
سومین ماراتون برنامه‌‌نویسی تلفن‌همراه برگزار می‌شود
سومین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف از 18 لغایت 20 شهریورماه برگزار می‌شود. مهلت ثبت‌نام تا پایان مردادماه است و با توجه به استقبال گسترده و محدویت ثبت‌نام، علاقه‌مندان به حضور در این مسابقات برای ثبت‌نام در قالب گروه‌های 2 الی 4 نفره به سایت رسمی ماراتون مراجعه کنند.

1606683296_1_0.gif

همچنین این سایت اعلام کرده که ثبت‌نام "سومین ماراتن برنامه‌نویسی شریف" رایگان بوده و علاقمندان حضور در سومین دوره این ماراتن می‌توانند تا 31 مردادماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. تیم داوری از اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف و با مدیریت دکتر ربیعی، مدیر آزمایشگاه و مدیر گروه فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.

در مدت سه روزه برگزاری این مسابقه، گروه‌ها در محل مسابقه حاضر شده و تا پایان مدت زمان ماراتون، امکان خروج از محل را نخواهند داشت. همچنین تامین محل استراحت، وعده‌های غذایی و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار‌کننده ماراتون است. البته  تامین ملزومات مصرفی و وسایل شخصی بر عهده شرکت‌کنندگان می‌باشد. علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ماراتن سوم برنامه‌نویسی به "سایت رسمی ماراتون" مراجعه کرده یا با شماره 5-66028963 خانم تاجیک تماس حاصل کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟