طرح رجیستری پس از هماهنگی میان دستگاه‌ها اجرا می‌شود
طرحی بزرگ و ملی که شروع نشده متوقف شد!
قرار بود که "طرح ملی رجیستری تلفن‌های همراه" از اول مردادماه اجرا شود، اما به نظر می‌رسد که عدم هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط باعث شده تا اجرای این طرح به تعویق بیافتد. این طرح با هدف مبارزه با قاچاق تلفن همراه و واردات غیر قانوني موبايل به داخل كشور صورت مي‌گيرد و در صورت ورود غيرقانوني گوشي تلفن همراه پس از آغاز اجراي طرح، اجازه فعال كردن سيم كارت روي آن داده نمي‌شود. در همین راستا دكتر فرنقي زاد، رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت ارتباطات گفته که این طرح پس از هماهنگي لازم بين وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق كالا اجراي خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

دكتر فرنقي زاد در خصوص طرح رجيستري تلفن همراه گفت: "از شش ماه گذشته جلسات متعددي توسط ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و وزات صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است تا تصميم گيري لازم براي زمان و نحوه اجراي اين طرح صورت بگیرد."

به گزارش مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، وي ضمن توضيح در خصوص روند اين جلسات و بررسي‌هاي همه جانبه گفت: "در اين جلسات مقرر گرديد كه پس از انجام و تمهيدات اوليه، اين طرح به صورت آزمايشي اجرايي گردد. هنوز مقدمات لازم براي اجراي طرح رجيستري تلفن همراه مهيا نشده است و قطعاٌ قبل از اجراي طرح، اطلاع رساني لازم انجام خواهد شد."

دكتر فرنقي زاد در خصوص گوشي‌هاي خريداري شده توسط مردم قبل از اجراي نهايي طرح مذكور گفت: "براي تلفن‌هاي تهيه شده قبل از اجراي طرح مشكلي پيش نمي‌آيد و محدوديت‌هاي مورد نظر طرح شامل گوشي‌هايي مي‌شود كه پس از اجراي طرح وارد كشور مي‌شوند و جاي نگراني براي مردم ندارد."

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟