آغاز بکار "پرسیس" در پارک فناوری پردیس
تاسیس اولین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری پزشکی ایران
«پرسیس» اولین شتاب‌دهنده در حوزه زیست‌فناوری پزشکی (دارو و تجهیزات) و طب بازساختی (سلول‌های بنیادی) و همچنین نهمین شتاب‌دهنده عضو مرکز شتاب‌دهی نوآوری پارک فناوری پردیس است که فعالیت خود را آغاز کرده است. این شتاب‌دهنده میزبانی از تیم‌ها و استارت‌آپ‌های متخصص در حوزه دارو و تجهیزات زیست‌فناوری پزشکی و طب بازساختی (سلول‌های بنیادی) که ایده و طرح آن‌ها دارای اولویت ملی بوده و قابلیت انجام داشته باشد را در دوره‌های شتاب‌دهی خود بر عهده خواهد داشت.

1606683296_1_0.gif

شتاب‌دهنده "پرسیس" با بهره‌مندی از مربیان مطرح در این حوزه که از اساتید بنام زیست‌فناوری هستند، در طول دوره شتاب‌دهی مشاوره لازم را در اختیار تیم‌های منتخب  قرار می‌دهند. تأمین زیرساخت آزمایشگاه موردنیاز، آموزش‌های فنی و تجاری‌سازی و تأمین منابع سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها از دیگر خدماتی است که شتاب‌دهنده در اختیار استارت‌آپ‌ها می‌گذارد. در انتهای دوره‌های شتاب‌دهی، استارت‌آپ‌ها می‌توانند با مکانیزم‌های مختلفی مثل فروش نهایی محصول یا سرمایه‌گذاری مشترک، گام مناسب بعدی را بردارند و همچنین استارت‌آپ‌ها از امکان ارائه و معرفی محصول به سرمایه‌گذاران که غالباً شرکت‌های تولیدکننده محصولات زیست‌فناوری پزشکی هستند، برخوردار خواهند بود.

تاسیس اولین شتاب‌دهنده زیست‌فناوری پزشکی  ایران

در اولین دوره شتاب‌دهی شتاب‌دهنده «پرسیس»، تعداد ۸ شرکت نوپای موردحمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری، مشغول به کار خواهند شد و فراخوان‌های مربوط به دوره‌های آتی شتاب‌دهی، توسط شتاب‌دهنده اعلام خواهد شد. تا کنون ۸ شتاب‌دهنده شامل آواتک، دیموند، آی‌چیتا، آفرینشگاه شزان، امید، آواگیمز، یاس و تریگ‌آپ مجوز عضویت در مرکز شتاب‌دهی نوآوری را اخذ کرده‌اند. این شتاب‌دهنده‌های نوآوری از استارت‌آپ‌های فناورانه در حوزه‌های عمومی فناوری اطلاعات، سرگرمی، فناوری‌های همگرای شناختی، زیستی، اطلاعات و نانو، محصولات فرهنگی، بازی‌سازی اکترونیک و مکاترونیک حمایت می‌کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟