پیشنهادهای ویژه به کاربران دایمی و اعتباری
با بسته‌های مقرون‌به‌صرفه اینترنت موبایل اپراتور «همراه اول» آشنا شوید
در دو سال گذشته، استفاده از اینترنت موبایل رشد زیادی داشته و مهمترین دلیل آن ایجاد بسترهای فنی مورد نیاز در ساختار اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل بود که باعث شد تا اینترنت با قیمت، کیفیت و سرعت مناسب در اختیار مشترکان این اپراتورها قرار گیرد. اما جدای از عرضه اینترنت، هر یک از اپراتورها برای تشویق مشترکان خود به استفاده از خدمات اینترنت موبایل، کاهش هزینه‌های پهنای باند مشترکان و افزایش حوزه رقابت، مجموعه خدمات اینترنت شامل سرعت + پهنای باند + ترافیک را تحت عنوان "بسته‌های اینترنتی" عرضه می‌‌کنند. خوشبختانه این مشوق‌ها و خدمات مقرون به صرفه با استقبال بالای مشترکان اپراتورها مواجه شده است. در همین راستا، سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل بسته‌های اقتصادی اینترنت موبایل خود را در روز‌های گذشته اعلام کردند.

1606683296_1_0.gif

اگرچه بر اساس تعرفه‌های مصوب، هزینه استفاده از هر کیلوبایت اینترنت موبایل در سیم‌‌کارت‌‌های دایمی همراه اول 0.5 ریال و برای سیم‌‌کارت‌های اعتباری 0.75 ریال است؛ اما اپراتور همراه اول بارها و از طریق پیامک و سایت رسمی خود اعلام کرده که استفاده از بسته‌های مشوق این اپراتور می‌تواند هزینه‌‌های استفاده از اینترنت موبایل مشترکان همراه اول را تا یک هشتم کاهش دهد. ​بسته‌های همراه اول تحت عنوان "نوترینو" ارائه می‌شود و شامل بسته‌‌های ترافیکی روزانه و شبانه و با استفاده از فناوری 4G و 3G ارائه شده و مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1* از طریق تلفن همراه خود به این بسته‌ها دسترسی داشته باشند:

- بسته ترکیبی ماهانه نوترینو آلفا+: با حجم 2+2 گیگابایت شامل دو گیگابایت ترافیک روزانه و دو گیگابایت ترافیک شبانه، یک پیشنهاد ویژه و مقرون به صرفه در میان بسته‌های اینترنت موبایل است که با به قیمت 12,000 تومان و برای مدت محدود در اختیار دارندگان سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری همراه اول قرار دارد.

- بسته ترکیبی ماهانه نوترینو آلفا+: با حجم 4+4 گیگابایت شامل چهار گیگابایت ترافیک روزانه و چهار گیگابایت ترافیک شبانه در رتبه بعدی بسته‌های اقتصادی همراه اول قرار دارد. مشترکان می‌توانند با پرداخت مبلغ 17,000 توامن، از این بسته ترکیبی 8 گیگابایتی بهره‌مند شوند.

- بسته ماهانه نوترینو آلفا+برای کاربرانی مناسب است که در طول روز کمتر از اینترنت موبایل خود استفاده می‌کنند و عمده استفاده آنها از اینترنت در ساعت‌های 2 تا 7 بامداد است. در این میان مشترکان همراه اولی می‌توانند بسته یک ماهه شبانه با حجم 22 گیگابایت را با قیمت 9,000‌ تومان و کد دستوری فعال‌سازی ۲۷۳#*۱۰۰* خریداری کنند.

- بسته یک روزه نوترینو آلفا+: با حجم 200 مگابایت (۱۰۰ مگابایت +۱۰۰ مگابایت هدیه شبانه) هم می‌تواند مورد استفاده مشترکانی قرار گیرد که به صورت موردی به اینترنت نیاز پیدا می‌کنند. این بسته مقرون به صرفه به صورت هفتگی فعال شده و با قیمت 1500 تومان در اختیار دارندگان سیم‌کارت‌های همراه اول قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص بسته‌‌های اینترنت موبایل این اپراتور، می‌توانید به سایت همراه اول مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟