معرفی اپلیکیشن‌های حوزه شهرنشینی؛
دانلود کنید: اپلیکیشنی برای مسیریابی و تردد در شهر تهران
بدون تردید برای شما هم پیش آمده که در خیابان‌های شلوغ و پر ازدحام شهر تهران به دنبال ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی بگردید، یا می‌خواهید از منزل به نقطه‌ای از شهر بروید که تاکنون نرفته‌اید و به دنبال خطوط مترو یا اتوبوس هستید. اما جای نگرانی نیست، چراکه تهران یک شهر بزرگ است و به خاطر سپردن تمام مسیرها و ایستگاه‌‌های حمل‌و‌نقل عمومی کاری سخت و تقریباً غیرممکن است. البته برای تعیین مسیر می‌توان از نقشه‌‌ها کمک گرفت، اما نقشه‌ها فقط مسیر را مشخص می‌کنند. پیشنهاد می‌‌کنیم اپلیکیشن "مسیریاب" را روی تلفن همراهتان نصب کنید، سپس مبداء، مقصد و وسیله حمل و نقل مثل مترو، اتوبوس یا تاکسی را مشخص کنید تا "مسیریاب" مسیرهای پیشنهادی را برایتان نمایش دهد.

1606683296_1_0.gif

معرفی اپلیکیشن مسیریاب تهران

کار با اپلیکیشن "Tehran PathFinder مسیریاب تهران که توسط شرکت یارا طراحی شده، ساده است، شما باید مبدا و مقصد خود را در نوار مخصوص بنویسید و همچنین وسیلۀ نقلیۀ مورد نظرتان را انتخاب کنید. اتوبوس، بی‌آر‌تی، مترو و تاکسی؛ گزینه‌های وسیلۀ نقلیه در مسیریاب تهران است. می‌توانید تنها یکی را انتخاب کنید و یا دو، سه و یا هر چهار گزینه را انتخاب کنید و بعد جستجوی مسیرها را بزنید تا مسیریاب تهران مسیرهای پیشنهادی برایتان باز کند. نوع نوشتن مسیر در اپ مسیریاب تهران کمی گیج‌کننده است اما اگر یکی دو بار امتحان کنید با نوع نوشتن آشنا شده و خواندنش برایتان ساده می‌شود.

با اپلیکیشن "مسیریاب" به راحتی در شهر تهران رفت و آمد کنید+دانلود

مسیریاب تهران همچنین زمان تقریبی پیمودن مسیر را به شما می‌گوید اما خودتان هم زمانی را با توجه به ساعت و حجم ترافیک در نظر بگیرید. همچنین مسیریاب تهران تغییر مسیرهای احتمالی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. اینکه "مسیریاب تهران" از گرافیکی ساده برخوردار است شاید خوب باشد اما نکات بسیاری می‌توانست در آن گنجانده شود. اگر مسیرها به صورت گرافیکی روی نقشه هم نمایش داده شود، کاربردی‌تر بود. یکی دیگر از این نکات وجود جی‌پی‌اس است که بتواند نقطه‌ای که در آن حضور داریم را بشناسد و با توجه به آن مسیرهای مورد نظر را پیشنهاد دهد. البته ممکن است راه‌اندازی این امکانات کمی دشوار باشد اما به راحتیِ استفاده ازمسیریاب تهران بسیار کمک می‌کند.

 

دانلود و نصب اپلیکیشن "مسیریاب شهر تهران" برای گوشی‌های آیفون از آی‌تونز

 

دانلود اپلیکیشن "مسیریاب شهر تهران" برای گوشی‌های اندروید

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟