دریافت پروانه FCP توسط شرکت افرانت
روابط عمومی شرکت افرانت در خبری دریافت پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت یا FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور را تایید کرد. با دریافت مجوز FCP، شرکت افرانت می‌تواند فعالیت‌‌هایش را برای افزایش ضریب اینترنت به استان‌‌‌های دیگر افزایش داده و زمینه توسعه کسب و کار دیجیتال در کشور را فراهم کند.

1606683296_1_0.gif

مطابق گزارش روابط عمومی این شرکت، از این به‌بعد شرکت افرانت می‌تواند تا انواع خدمات پهن باند ثابت مانند دسترسی کاربران نهایی به اینترنت پرسرعت، دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و خدمات مبتنی بر آن، توزیع و فروش پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات صوتی، تصویری، متنی و داده‌ای، انواع خدمات محتوایی و ارزش ‌افزوده و سرویس‌‌هایی چون VoIP، CDN، VOD، IP-TV، OTT و PSTN را در سراسر کشور، ارائه کند.

شرکت افرانت به عنوان پیشگام در ارائه خدمات اینترنتی و مرکزداده در ایران و نخستین شرکت اینترنتی در فرابورس کشور شناخته می‌شود. این شرکت فعالیت‌‌های خود را بر پنج بستر رشد شامل ارائه خدمات اینترنت پرسرعت، دیتاسنتر، خدمات ابری، شبکه توزیع محتوا (CDN) و صنعت دیجیتال متمرکز کرده است. هدف شرکت افرانت از حضور در حوزه دیجیتال، کمک به سازمان‌ها و شرکت‌‎‌های بزرگ برای شرکت در فضای مجازی و همچنین شرکت‌‎‌های نوپا برای ارائه خدمات و کسب‌وکار دیجیتال است. شایان ذکر است که در حال حاضر، شرکت افرانت با ارائه سرویس فکس اینترنتی (FAX.IR) و مبادله قریب به یک میلیون فکس در ماه، وارد بخش ارائه خدمات دیجیتال شده و خدمات جدیدش در حوزه کسب‌وکار دیجیتال را نیز به‌‌زودی رونمایی خواهد کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟