زمان پرداخت پاداش بازنشستگان 98
شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که حقوق و پرداختی بازنشستگان به هیچ وجه پاسخگوی تنگناهای موجود نیست؛ بر این اساس راه حل قطعی در سازمان برنامه و بودجه این بود که از همه ظرفیت های قانونی برای افزایش سطح رفاه بازنشستگان محترم استفاده شود.

1606683296_1_0.gif

زمان پرداخت پاداش بازنشستگان 98 - تابستان 99

نوبخت در رابطه با پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در سال 99 گفت:

  • پیش از این برای پرداخت هرچه سریع تر پاداش پایان خدمت کارکنان از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاه ها ابلاغ شد تا از طریق فروش اموال مازاد نسبت به پرداخت این بدهی اقدام کنند. اما برخی دستگاه ها اعلام کردند که اموال مازادی برای واگذاری و پرداخت پاداش پایان خدمت در اختیار ندارند؛ بر همین اساس سازمان برنامه و بودجه تاکید دارد، چه برای سازمان هایی که امکان واگذاری اموال مازاد را در اختیار دارند و چه سایر دستگاه ها پاداش پایان خدمت کارکنان با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه حداکثر تا مهرماه سال 99 پرداخت شود.

همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان 

  • با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: عده‌ای برداشت کرده‌ بودند که دولت به دنبال همسان سازی حقوق بازنشستگان با یکدیگر است اما بر اساس قانون، پیگیر همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان هستیم.

 برای رسیدن به این هدف:

مرحله اول : باید فاصله منطقی دریافتی دو گروه بازنشستگان و شاغلان مشخص شود.

مرحله دوم : بایستی نحوه مقایسه حقوق دو گروه بازنشستگان و شاغلان بر حسب میانگین و یا طبقه شغلی تعیین شود.

بر این اساس از نمایندگان کانون های بازنشستگی درخواست شد تا برای تعیین فرمول و ضابطه مربوطه پیشنهادات لازم را در جلسات آتی ارائه کنند.
رییس سازمان برنامه و بودجه در پایان با اشاره به اینکه قطعاً تمامی تکالیف قانونی در خصوص پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان اجرا می‌شود، گفت: تمامی ظرفیت های باقی مانده در خصوص پرداختی بازنشستگان با همراهی نمایندگان تشکل های بازنشستگان بررسی و احصا شده و  موارد لازم در چارچوب بخشنامه بودجه سال 1400 گنجانده خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟