تلگرام تنها یک پیام‌رسان ساده نیست
ارز دیجیتالی تلگرام در راه است
بازار ارزهای دیجیتالی از همیشه داغ‌تر است. پس از انفجار قیمت بیت‌کوین، افراد زیادی در سراسر دنیا مشتاق ورود به این بازار شدند. تلگرام و پاول دورف نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. برای اطلاع از جدیدترین تصمیم تلگرام، با سایت شبکه همراه شوید.

1606683296_1_0.gif

چه چیزی تلگرام را تا این حد جذاب می‌کند؟

رمزنگاری قدرتمند و محیط نرم‌افزاری کاربرپسند تلگرام، باعث شده است این پیام‌رسان خیلی سریع رشد کند. اما این ویژگی‌ها تنها دلایلی نیست که باعث رشد روز افزون این پیام‌رسان شده است. سرویس‌هایی که این پیام‌رسان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اختیاراتی که برنامه‌نویسان برای تولید محتوا دارند، باعث شده است بازی‌ها، ربات‌ها و کانال‌ها هر لحظه محبوب‌تر از قبل شوند. 

با تمام این ویژگی‌ها، این پیام‌رسان همچنان میل به پیشرفت دارد و گام بعدی آن بسیار بزرگ خواهد بود: ورود به بازار ارز دیجیتال.

تلگرام قصد دارد فناوری بلاک‌چین اختصاصی خود را طراحی و راه‌اندازی کرده و ارز مخصوص خود را به در اختیار کاربران قرار دهد. نام پلتفرم بلاک‌چین تلگرام The Open Network است که آن را به اختصار TON می‌خوانند. این پلتفرم شباهت‌هایی با پلتفرم بیت‌کوین دارد؛ اما مهندسان تلگرام قصد دارند آن را اصلاح و تقویت کنند. 

مزایای این ارز دیجیتالی چیست؟

نام ارز دیجیتالی تلگرام Gram (گرام) خواهد بود که از بخش دوم نام این پیام‌رسان گرفته شده است. کاربران می‌توانند گرام‌های خود را از طریق تلگرام برای هم ارسال کنند و البته این تنها راه انتقال آن نیست. پلتفرم این ارز به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر بتواند حتی از طریق سایر پیام‌رسان‌ها نیز اقدام به ارسال گرام کند. جدا از این ویژگی، تلگرام یک کیف پول دیجیتالی هم برای کاربران در نظر گرفته است تا استقاده از این ارز تا حد ممکن برای کاربران آسان‌تر شود. 

با توجه به این پیشرفت سریع، به نظر شما آیای روزی فرا خواهد رسید که از تلگرام به عنوان غولی در دنیای فناوری یاد کنند و آن را در ردیف شرکت‌هایی مانند فیسبوک قرار دهند؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟