07/05/1396 - 08:35
پر بازدیدترین مطلالب سایت شبکه در هفته ای که گذشت
در هفته ای که گذشت مطالب آموزشی جزو پربازدیدترین صفحات سایت شبکه بودند. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

مدل نحوه مصرف اینترنت نامحدود مشخص شد

معاون وزیر ارتباطات جزئیات نحوه مصرف مدل جدید اینترنت نامحدود را تشریح کرد و گفت: اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت، طبق این مصوبه، باید برای ارائه سرعت واقعی به کاربران تضمین دهند.

IEEE فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2017 را منتشر کرد

انجمن مهندسان برق و الکترونیک مطابق روال سال‌های گذشته با رسیدن فصل تابستان فهرستی از ده زبان برنامه‌نویسی برتر سال جاری میلادی را منتشر کرد. این انجمن پس از بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف این زبان‌ها در نهایت فهرستی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی را منتشر کرد. 

آیا نسل‌های آینده سالم‌تر از مـا خواهند بود؟

بیش از یک دهه است که افزایش امید به زندگی در امریکا در جای خود توقف کرده و حتی در بین بعضی از گروه‌ها کاهش یافته است. مواردی از قبیل دیابت، بیماری‌های قلبی و چاقی مفرط در کنار استرس، اضطراب و افسردگی از مهم‌ترین علل این کاهش هستند. شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که گویی فناوری‌های متعددی که از بسیاری جهات باعث بهبود و پیشرفت زندگی شده‌اند، به‌تدریج در حال از بین بردن ما هستند. حتی در این بین تعداد افراد منزوی و تنها از نظر کمیت بیشتر شده است. در حالی که آن‌ها‌ خود معتقدند که انسان‌های بسیار موفقی هستند.

چگونه (و چرا) آدرس مک خود را در ویندوز، لینوکس و مک تغییر دهیم

آدرس مک یک دستگاه توسط سازنده آن تعیین می‎شود، اما تغییر دادن (یا سوء استفاده از) این آدرس‎ها وقتی به آن نیاز دارید کار سختی نیست. در ادامه خواهیم دید که چگونه می‎توان این کار را انجام داد، و اصلا چرا شما باید بخواهید این کار را انجام دهید.

10 راهکار متفاوت برای رضایت از زندگی

موفقیت واژه سختی است. انسان‌های کمی را می‌توان به معنی واقعی کلمه موفق نامید. برای دستیابی به موفقیت باید مراحل مختلفی را طی کرد. در مرحله اول شناسای خود قرار دارد و پس از آن شناسایی عادات افراد موفق، عوامل شکست و ترفند های افزایش هوش راه‌هایی هستند که مارا به سمت موفقیت هدایت می‌کنند. در این مطلب ده مسیری که هدف نهایی "رضایت از رندگی" را نشانه رفتند معرفی کردیم. با شبکه همراه باشید.

این ده راهکار شما را از شر ویروس‌ها و بدافزارها نجات می‌دهند

قرن بیست ‌و یکم با واژه آنلاین عجین شده است. اما حضور آنلاین در فضای مجازی ممکن است همراه با پیامدهای ناگواری باشد. بسیاری از کاربران فضای مجازی حداقل یک بار طعم تلخ رویارویی با ویروس‌ها و بدافزارها را چشیده‌اند...

چگونه به آهنربای قدرتمند داخل یک هارد درايو قدیمی‎ دسترسی پیدا کنیم

آیا شما هم یک هارد درايو قدیمی‎ خراب و غیر قابل ذخیره اطلاعات دارید که نمی‎دانید با آن چه کاری می‎شود کرد؟ خب، وقت آن رسیده که به سراغ آن برويد. شما می‎توانید از با ارزش‎ترین بخش هارد درايو خود یعنی آهنرباهای آن استفاده کنید.

این شش گام به شما در بارگذاری سریع‌تر صفحات کمک می‌کنند

در دنیای وب، سرعت حرف اول را می‌زند. تنها سایت‌هایی در فضای وب موفق خواهند بود که بتوانند زمان بارگذاری صفحات را کاهش دهند. این کار نه تنها کارایی سایت‌ها را بهبود می‌بخشد بلکه باعث افزایش تعداد مخاطبان سایت‌ها نیز می‌شود. ما در این مقاله شش راهکاری که به شما در این زمینه کمک می‌کنند را معرفی می‌کنیم.

ترفندهای مرتبط با دوربین و عکسبرداری گلکسی اس 8

گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ هم اکنون از بهترین اسمارتفون‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. اگر از علاقمندان به عکسبرداری هستید و از این دو گوشی استفاده می‌کنید، نباید این مقاله را از دست دهید. در این مقاله قصد داریم مروری بر ترفندهای مرتبط با دوربین و عکسبرداری گلکسی اس 8 سامسونگ داشته باشیم. با سایت شبکه همراه باشید.

و سرانجام جف بزوس ثروتمندترین فرد جهان شد

بدون شک خبر افزایش ارزش و قیمت سهام برای هر شرکتی خوشحال کننده است. اما این خبر برای شرکت آمازون خوشحال‌کننده‌تر بوده است، به واسطه آن‌که آقای جف بزوس به لطف افزایش قیمت سهام آمازون سرانجام موفق شد از سد آقای بیل گیتس عبور کرده و جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟