10 راهکار متفاوت برای رضایت از زندگی
موفقیت واژه سختی است. انسان‌های کمی را می‌توان به معنی واقعی کلمه موفق نامید. برای دستیابی به موفقیت باید مراحل مختلفی را طی کرد. در مرحله اول شناسای خود قرار دارد و پس از آن شناسایی عادات افراد موفق، عوامل شکست و ترفند های افزایش هوش راه‌هایی هستند که مارا به سمت موفقیت هدایت می‌کنند. در این مطلب ده مسیری که هدف نهایی "رضایت از رندگی" را نشانه رفتند معرفی کردیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

شما درون‌گرا هستید یا برون‌گرا؟ نقش این ویژگی‌ها در موفقیت شما چیست؟

آیا می‌دانید که شما درون‌گرا هستید یا برون‌گرا؟ آیا می‌دانید هر کدام از این ویژگی‌ها چه معنا و چه نشانه‌هایی دارند؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانیم یک درون‌گرا را از یک برون‌گرا تشخیص دهیم؟ آیا می‌دانید که با شناخت بهتر ویژگی‌های شخصیتی می‌توانیم در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی خود آگاهانه‌تر عمل کنیم و در نهایت با استفاده از این ویژگی‌ها در عرصه‌های مختلف زندگی خود موفق‌تر باشیم؟ در این مقاله جواب این این پرسش‌ها را خواهید یافت.

با این 4 کار همیشه موفقیت را به سوی خود بکشید

هر یک از ما تعریف متفاوتی از موفقیت داریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. گاه فکر می‌کنیم که موفقیت آن‌قدر از ما  دور است که دست یافتن به آن از محالات است. ولی با پرورش برخی مهارت‌ها و درس گرفتن از شکست‌ها و مطالعه کردن، می‌فهمیم که موفقیت در چند قدمی ما است و فاصله چندانی از آن نداریم.

۷ سرگرمی که هوش شما را بیشتر می‌کند

تا مدت‌ها این‌گونه تصور می‌شد که انسان‌ها با یک سطح خاصی از هوش و استعداد به دنیا می‌آیند و تنها کاری که می‌توانند در زندگی انجام دهند، رسیدن به سطح پتانسیل و توانایی استفاده از این هوش است. اما دانشمندان اثبات کرده‌اند که ما می‌توانیم پتانسیل خود را افزایش دهیم و در این فرآیند از زندگی خود لذت ببریم. الان می‌دانیم که با فراگیری مهارت‌های جدید، مغز می‌تواند گذرگاه جدید عصبی بسازد که کمک می‌کند تا سریع‌تر و بهتر کار کند. در این‌جا فهرستی از ۷ سرگرمی که ما را باهوش‌تر می‌کند، آورده شده است.

اگر می‌خواهید هوشمندتر شوید، به این 17 نکته ساده روزانه توجه کنید

ذکاوت و هوشمندی کاملا انعطاف‌پذیر است و برای رسیدن به آن می‌توان کارهای گوناگونی انجام داد. برای این‌که هوشمندانه‌تر تفکر کنید؛ ذهن شما به سه چیز نیاز دارد: دائما در حال آموزش دیدن و تعلیم باشد تا تفکرات بهتری داشته باشد؛ اطلاعات زیادی داشته باشد و این‌که بتواند روی یک مشکل یا ایده تمرکز کند.
توماس ادیسون به سه دلیل توانست روی لامپ حبابی کار کند: ۱ - برای این‌که بتواند منطقی فکر کند؛ آموزش دیده بود.۲ - در مورد مهندسی برق اطلاعات زیادی داشت. ۳ - روی حل این مشکل تمرکز داشت. حال اگر دوست دارید ذهن خود را طوری پرورش دهید که هوشمندانه‌تر فکر کنید به نکات این مقاله عمل کنید:

۸ کار روزانه برای ورزش دادن ذهن و جلوگیری از تنبلی مغز

مغز ما قوی‌ترین رایانه است اما این رایانه هم ممکن است گاهی به خطا برود یا در اثر گذشت زمان فرسوده شود. مهم نیست که مغز ما چقدر قدرتمند است، مهم این است که بدانیم چگونه این عضو با ارزش بدن خود را احیا کنیم و در حفظ تقویت و توانایی آن بکوشیم. در این مقاله راهکارهایی را ارائه می‌دهیم که می‌تواند در جهت تقویت و جلوگیری از زوال مغز به ما کمک کند.

10 ویژگی کسانی که هوش هیجانی بالایی دارند

هوش هیجانی عملکرد شما را در زندگی نشان می‌دهد. این که چقدر در کارتان خوب عمل می‌کنید، درک و شناخت شما از هیجان‌ها و عواطف خود و دیگران چقدر است و چقدر خوب می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. کسانی که هوش هیجانی بالایی دارند؛ می‌توانند در ارتباطات اجتماعی بهتر عمل کنند. این گونه افراد به واسطه ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی که دارند  در زندگی موفق‌تر هستند. در یک جمله کسانی که هوش هیجانی بالایی دارند در مورد هیجانات خود باهوش عمل می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید که آیا شما هم هوش هیجانی بالایی دارید، با ما همراه باشید.

8 نشانه شخصيت قدرتمند شما كه ديگران را می‌ترساند

برخی انسان‌های ویژگی‌های شخصیتی قوی و قدرتمندی دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها توانسته‌اند رهبری عده زیادی را بر عهده بگیرند، متفاوت با دیگران باشند و تغییر و تحولات بزرگی را بیافرینند. حال این ویژگی‌های شخصیتی ممکن است در نگاه بعضی‌ها گستاخانه یا سلطه‌جویانه باشد، در حالی که این‌طور نیست. آن‌ها تنها به درک درستی از خود و اطرافیان‌شان رسیده‌اند.

اگر این ده ویژگی را دارید؛ کارآفرین هستید!

کارآفرینان تافته‎های جدا بافته‎ای هستند که از خیلی جهات منحصر به فرد بوده و از سایرین متمایزند. نوع شخصیت، فرهنگ و ماهیت وجودی آنها با دیگران متفاوت است. آنها قهرمانانی هستند سرشار از عزم و اراده، پر تلاش و جاه طلب. کارآفرینان نوع دیگری به موضوعات نگاه می‎کنند و می‎توانند پیامدهای انجام یک کار را پیش بینی کنند. آنها نیازی به گذراندن دوره‎های آموزش عالی برای رسیدن به موفقیت ندارند. در ادامه به 10 دلیل آشکار که چگونه یک فرد می‎تواند به یک کارآفرین تبدیل شود خواهیم پرداخت.

۹ دسته از افرادی که هرگز موفق نخواهند شد!

پیشتر عقیده بر آن بود که تجربه و دانش دو مهره کلیدی موفقیت در هر کسب و کاری هستند، اما امروزه اعتقاد بر این است که مهارت‌های اجتماعی به خصوص در محل کار می‌توانند نقش موثری در موفقیت یک کسب و کار داشته باشند.

برای رسیدن به آرزوها این ۷ نکته کلیدی را به‌خاطر بسپارید

همه ما افرادی را در کنار خود می‌بینیم که سن کمی دارند اما با توجه به این سن پایین به موفقیت‌های بزرگی در زندگی خود رسیده‌اند و جایگاه مناسب و درخور توجهی در جامعه دارند. شاید یکی از متداول‌ترین سئوالاتی که پیش می‌آید این باشد که چگونه به این‌جا رسیده اند؟ با هم نگاهی می‌اندازیم به هفت کلید اساسی برای رسیدن به سطح بالای موفقیت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟