Office Lens کاربردی‌تر از قبل
ویژگی اسکن چند صفحه در قالب یک فایل پی‌دی‌اف به Office Lens افزوده شد
مایکروسافت سرانجام برنامه Office Lens خود را برای کاربران پلتفرم اندروید به‌روزرسانی کرد. در به‌روزرسانی جدید مایکروسافت بالاخره به درخواست کاربران جواب مثبت داد و ویژگی اسکن چند صفحه و ذخیره‌سازی صفحات در قالب یک فایل پی‌دی‌اف را در اختیار کاربران قرار داد.

1606683296_1_0.gif

کاربران نرم‌افزار office Lens از مدت‌ها پیش به دنبال چنین ویژگی هیجان‌برانگیزی بودند. نزدیک به یک سال پیش مایکروسافت در آوریل 2016 ویژگی‌های جالب توجهی همچون تشخیص دست‌خط و حالت کارت ویزیت (Business Card) را به این برنامه اضافه کرده بود. در حالی که برنامه Office Lens بیشتر برای اسکن اسناد مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به کاربران اجازه می‌دهد به اشکال مختلف اسناد یا متون مختلفی که در گوشه و کنار مشاهده می‌کنند را اسکن کنند.

پس از انجام این کار کاربران می‌توانند خروجی را برای برنامه‌هایی همچون ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌نوت یا وان‌درایو ارسال کنند. همچنین امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها در فرمت‌های فایلی پی‌دی‌اف یا Jpeg نیز امکان‌پذیر است. توانایی اسکن چند صفحه یکی از بزرگ‌ترین انتظارات کاربران از برنامه فوق بود. اما به نظر می‌رسد ویژگی فوق هنوز هم جای کار بیشتری دارد. به واسطه آن‌که کاربری این ویژگی را مورد بررسی قرار داده و نوشته است: «از قابلیت چند صفحه‌ای حسابی ذوق‌زده شده‌ام. اما ویژگی برای من کار نمی‌کند. سه بار سعی کردم یک سند 18 صفحه‌‌ای را اسکن کنم اما هر زمان تصمیم داشتم خروجی کار را ذخیره‌سازی کنم با پیغام خطا روبرو شدم. با مشاهده این پیغام خطا مجبور می‌شدم تمامی فرآیند را از نو انجام دهم.»

این ویژگی هنوز در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار ندارد. اما در آینده نزدیک این ویژگی در اختیار کاربران این سیستم‌عامل نیز قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند برنامه Office Lens را از فروشگاه گوگل پلی به نشانی Office Lens دریافت کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟