چگونه در محیط کاری خلاق باشیم؟
هر روزه در محیط کاری با فشارهای روانی مختلفی رو به رو هستیم. یکی از راه‌های رهایی از این فشارها و تبدیل آن‌ها به لذت خلاقیت است!

1606683296_1_0.gif

در این مطلب سه مقاله مجزا را در زمینه "خلاقیت و بازدهی در محیط کار" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان
 
کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


۱۰ روش برای این‌که در محیط کار بازدهی بیشتری داشته باشید

برای این‌که در محیط کار همیشه پرانرژی باشید و بازدهی بیشتری داشته باشید؛ ۱۰ روش وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانید همیشه در اوج کار خود باشید و وظایف محول شده را به خوبی انجام دهید. همه می‌دانیم که این انرژی و بازدهی بالا در محیط کار چالشی است که هموراه پیش روی کارمندان است. شاید همه ما به نوعی با ساعت ۲ بعد از ظهر مشکل داشته باشیم و کارهایی مانند نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه می‌تواند به ما کمک کند تا خود را از حالت سستی و کرختی نجات دهیم. کارشناسان ۱۰ روش برای رهایی از رخوت در محیط کار پیشنهاد می‌کنند که در زیر برای شما آورده شده است.

ادامه مطلب 


۱۰ نکته برای خلاقیت بیشتر در طراحی محل کار

طراحی مهم است؛ فرض کنید از محل کار خود مرخصی گرفته‌اید تا یک مسافرت لذت‌بخش را تجربه کنید. حال اگر هتلی که قصد اقامت در آن را دارید از لامپ‌های فلورسنت استفاده کند و دیوارهای آن خاکستری یکنواخت و کسل‌کننده باشد، چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ پاسخ کاملا روشن است. حال همین شرایط را برای محلی که در آن کار می‌کنید در نظر بگیرید. متأسفانه خیلی از صاحبان شرکت‌های کوچک توجهی به طراحی داخلی دفتر خود نمی‌کنند و حتی موارد بسیار ساده را هم فراموش می‌کنند.

ادامه مطلب


روزانه 90 دقیقه از وقت‌تان را برای کار نکردن برنامه‌ریزی کنید

اگر فکر می‌کنید دیگران به‌قدری کار روی سرتان ریخته‌اند که فرصت فکر کردن برای آینده و برنامه‌ریزی ندارید، بخشی از زمان روزانه خود را به کار نکردن اختصاص دهید یعنی همان کاری که مدیرعامل لینکدین انجام می‌دهد.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟