27/04/1397 - 23:35
فرم‌هایی که برای راه اندازی و نگهداری استارت‌آپ به آن‌ها نیاز دارید

1606683296_1_0.gif

راهنمای کامل ساخت یک پرسونا

موفقیت در فروش محصول یا ارائه خدمات کار بسیار سختی خواهد بود، اگر ندانید که مشتری شما به چه چیزی نیاز دارد و چگونه آدمی است. آیا مشتری ایده‌آلی مد نظرتان دارید؟ آیا مشتریان فعلی خود را به خوبی می‌شناسید؟ از اهداف آنان آگاهی دارید؟ می‌دانید چند ساله‌اند؟ کجا درس خوانده‌اند؟ بچه دارند؟

ادامه مطلب


راهنمای کامل ساخت طرح کسب‌ و کار

چه در مراحل ابتدایی شروع کسب و کار خود باشید و چه در میانه راه، تعریف تمام جوانب کسب و کارتان -از اهداف گرفته تا مشتری‌ها و مسائل اقتصادی- بسیار مهم است. در ابتدای مسیر، ممکن است به روش کسب و کار مانند سایر چیزهای انتخابی مثل انتخاب نام کسب و کارتان نگاه کنید؛ اما حقیقت این است که طرح کسب و کار نیاز به بررسی‌های بسیار بیشتری دارد. در ادامه شما را با جزئیات ساخت یک طرح کسب و کار آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

ادامه مطلب

مطالعه موضوعی چیست و جرا برای فروش یک محصول بسیار مهم است

اولین کاری که قبل از خرید یک محصول می‌کنید، چیست؟ احتمالا از یک دوست می‌پرسید که از آن استفاده کرده است یا خیر و نظرش در ارتباط با آن محصول چیست. شاید هم به صورت آنلاین کمی جست و جو کنید تا ببینید نظر دیگران چیست. شما در این جست و جوها به دنبال تجربیات خوب نیستید. اتفاقا برعکس؛ می‌خواهید بدانید چرا دیگران از یک محصول راضی نیستند.

ادامه مطلب


قالب آماده اعلامیه مطبوعاتی

روابط عمومی سنتی در بسیاری از موارد با علم تبلیغات سنتی مشترک است. مشکلی که روش سنتی دارد این است که برای ارتباط با مردم از طریق تلوزیون و روزنامه طراحی شده است. این در حالی است که تعریف رسانه به لطف حضور اینترنت شدیدا دستخوش تغییر شده است. به همین دلیل، تاکتیک‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی نیز باید تغییر کرده باشند. از طرف دیگر، امروزه شاهد حضور هزاران بلاگ و سایت مختلف هستیم که نمی‌توان فهمید کدام یک دارای محتوای ارزشمند است و کدام یک نیست. با این حساب، حفظ رابطه با رسانه‌ها بسیار سخت‌تر از گذشته شده است. نه؟

ادامه مطلب


راهنمای کامل تولید کاربران نمونه

در هر کسب و کاری که باشید مشتری وفادار کلید موفقیت شماست. در فضای وب مشتری وفادار کاربر نمونه نام دارید. یعنی کاربری که علاوه بر این که در وب سایت شما ماندگار است و از خدمات شما استفاده می‌کند، سایت شما را با علاقه به اطرافیان خود معرفی و تبلیغ می‌کند. در این مطلب راهکارهایی را آموزش می‌دهیم تا بتوانید کاربران نمونه سایت خود را افزایش دهید.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟